HELP computer maakt een raar geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
probeer dan zo min olie te gebruiken.. het liefst geen druppeltje op de chip zo kan je het namelijk korstsluiten.

aanbod: ik heb hier nog een 7500LE liggen 512mb turbocache, die mag je hebben voor 15 euries excl verzendkosten.. ;)
 
Mensen na het inoliën deed hij het weer goed. ik typ dit nu op mijn eigen computer. Het was het loode ringetje dat steeds vast liep maar die loopt nu weer soepel =D ik wil jullie heel erg bedanken. Vooral jou Phantom !! ik weet nu tenminste waar ik heen moet met mijn problemen :thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:
 
probeer dan zo min olie te gebruiken.. het liefst geen druppeltje op de chip zo kan je het namelijk korstsluiten.

aanbod: ik heb hier nog een 7500LE liggen 512mb turbocache, die mag je hebben voor 15 euries excl verzendkosten.. ;)

is die van jou? of zag je die op een site?
 
mooi zo! nu hopen dat ie gewoon goed blijft lopen! :thumb::thumb::thumb:
 
van mij.. :p alleen die ligt nu al een jaar nix te doen.. vandaar probeer ik em te verkopen maar lukt niet.. :p haha

hmm het is aardig van je maar ik denk dat ik toch helemaal een nieuwe pc ga kopen. WAnt ik ga nu een grafische opleiding doen en daar heb ik wel een beetje een goede pc voor nodig :shocked:
 
hmm het is aardig van je maar ik denk dat ik toch helemaal een nieuwe pc ga kopen. WAnt ik ga nu een grafische opleiding doen en daar heb ik wel een beetje een goede pc voor nodig :shocked:

en dan is een geforce 7500 echt niet genoeg meer.. denk eerder aan een gtx.. ;) :p
 
Ook dan kan je weer met je vragen naar dit forum komen. Er zijn hier mensen genoeg om je te willen helpen samenstellen met een topsysteem;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan