HELP! mail Postvak IN kwijt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

JJBaksteen

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2007
Berichten
95
Hallo allemaal,

Deze sukkel heeft per ongeluk alle mail in Postvak IN kwijtgemaakt...
Ik wilde er een paar verwijderen, maar ben nu alles kwijt, ook niet in verwijderde items.
Hoe kan ik deze terugvinden?

Het betreft: OUTLOOK 2000 op Windows XP PRO

Alvast errug bedankt!

JOOST
 
Outlook

Hoi Joost,

hoe ben je ze kwijtgeraakt?
handmatig verwijderd?
heb je nog een backup van je gegevens?
heb je het .PST bestand nog ergens op je schijf?

groetjes,

Jasper
 
Hoi Joost,

hoe ben je ze kwijtgeraakt?
handmatig verwijderd?
heb je nog een backup van je gegevens?
heb je het .PST bestand nog ergens op je schijf?

groetjes,

Jasper

Hoi Jasper,

Ik had er een aantal geselecteerd en wilde ze direct weggooien, dus met SHIFT+DEL.
Voor ik er erg in had was alles geselecteerd, vraag me niet hoe, en waren ze allemaal weg.
De backup die ik heb is van een tijd geleden, maar het ergste vind ik de ongelezen mails die ik dus niet meer heb.
Hoe/Waar vindt ik dat .PST bestand?

Ben zelf niet zo handig hoor, dus als je wilt graag duidelijk uitleggen.

ALVAST SUPER BEDANKT!
 
Hey JJBaksteen,

.pst is het formaat waarin outlook berichten worden opgeslagen.
Makkelijkste is start, zoeken, *.pst.
daarna kan je in outlook de bestanden weer terug zetten dmv bestand, importeren en dan naar de .pst te gaan.

Weet niet zeker of al je bestanden daar nog in zitten, maar de kans bestaat er wel.

succes ermee.

Anders word het prog downloaden om alle definitief verwijderde bestanden terug te zetten.
 
Dat lijkt me niet. Je PST bestand is het bestand waar je huidige mails, contacten, taken etc. in staan. Het bevat dus exact hetzelfde als je nu in Outlook ziet. Alleen als je het bestand bijv gisteren hebt gebackupped, zou je de toestand van gisteren kunnen herstellen.

Ik ben bang dat je ze kwijt bent. Wel raar overigens dat ze niet in je verwijderde items staan. Deze blijven normaal gezien bewaard totdat je Outlook afsluit, en dan alleen als je de optie 'Verwijderd items legen bij afsluiten' hebt aanstaan.
 
Wel raar overigens dat ze niet in je verwijderde items staan. Deze blijven normaal gezien bewaard totdat je Outlook afsluit, en dan alleen als je de optie 'Verwijderd items legen bij afsluiten' hebt aanstaan.

Verwijderen met SHIFT+DELETE is direct verwijderen, zonder bewaren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan