Help mijn teksten verdwijnen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ron lemstra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jan 2009
Berichten
3
Ik heb twee packard bell laptops van 2 jaar oud. Bij beide laptops werk ik met open office en met office 2003.
Sinds een tweetal maanden vallen regelmatig getypte letters weg !
Het schoonmaken van de ruimte onder de toetsen, de landeninstellingen aanpassen, de fabrieksinstelingen weer toepassen en een extern toetsenbord gebruiken, dit alles werkt niet:evil:
Zou het tegelijk op mijn computer gebruiken van twee tekstverwerkingsprogamma's samen met vista tot deze problemen kunnen leiden????
Is de oplossing dan maar 1 tekstverwerkingsprogramma te gebruiken en zo ja kan dat dan open office zijn??

IK HOOP DAT IEMAND:confused: MIJ KAN EN WIL HELPEN???

mvg ron lemstra

*KNIP*
 
Welkom op Helpmij.:)

Ik Heb je mail en telefoon gegevens verwijderd. Het is niet handig je telefoonummer zomaar te plaatsten, daarbij is het tegen de Helpmij.nl voorwaarden. Ten tweede helpen doen we via het forum, dan hebben andere er ook nog wat aan.

Nu je vraag;
Verdwijnen er letters als je tekst tussen tekst wil plaatsen?
 
verdwijnende tekst

Tijdens het typen vallen er van een woord van bijvoorbeeld 10 letters 3 of meer weg. Alsof je te snel typt,maar dat is niet het geval...:(

groet ron
 
Verplaatst, we hebben hier een sectie voor. Members chat is zeker niet de juiste sectie.
 
De eige optie die ik weet en mogelijk kan helpen is de "insert" toets op je toetsenbord. Druk die 1 keer in en kijk of dat het probleem oplost.

PS Huijb ik had het niet gezien, anders wel verplaatst.
 
Heb je een draadloos toetsenbord?
zo ja, Hoever staat de ontvanger van het toetsenbord?
 
toetsenbord

Het toetsenbord dat ik nu gebruik is het toetsenbord van de laptop. Het losse toetsenbord was verbonden via de usb.
groet ron

Waar moet ik dit soort vragen dan wel parkeren?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan