HELP! taakbalk weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

timvz

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Berichten
168
Hallo!,

zouden jullie me alsjeblieft snel willen helpen?
ik had een soort van klok op mijn taakbalk. Toen heb ik bij ctrl + alt + del heb ik bij processen *analogclock.exe afgesloten perongeluk en nu is mijn hele taakbalk weg!
alsjeblieft hulp snel!!

Tim
 
doe CTRL+ALT+DEL opniew taakbeheer en dan doe je nieuwe taak(explorer.exe in tikken) enteren en je taakbalk is er weer.
 
Het afsluiten van een proces hoeft nog helemaal niets te betekenen.
Doe weer Ctrl-Alt-Del, kies Taakbeheer (als die al niet direct opent) en ga naar Afsluiten -> Opnieuw opstarten
De pc wordt dan geherstart, en als het goed is heb je dan én je taakbalk én dat analogclock.exe terug.

EDIT: Misschien helpt de tip van Nic ook, maar een herstart zou in mijn beleving zéker beiden terug moeten brengen.

Tijs.
 
Hoi!,

ik heb inmiddels mijn taakbalk weer terug.
Nu nog een probleem,
mijn klok is nog niet terug en ik ontvang als ik mijn computer opstart meteen 1.000 x de melding dat analog.exe ofzo er niet is.
Oplossing?
 
Hallo allen!

Ik ben mijn taakbalk sinds gisteren ook kwijt. Ik heb namelijk de windows-toets + p ingedrukt omdat ik dacht hiermee mijn extra beeldscherm te laten werken. Aangezien die functie niet voor windows xp bedoeld is werkt dit dus niet. Kwam ik wat te laat achter. Nu ben ik van alles gaan proberen met verschillende toest combinaties, maar dat heeft het allemaal alleen maar erger gemaakt. Ik heb namelijk ook nog 8 seconden op de rechter shift toets gedrukt waardoor ik die elke keer weer 8 seconden ingedrukt moet houden wil ik op internet of waar dan ook weer kunnen typen.
Wie kan deze toch wel beetje digibeet helpen haar taakbalk terug te toveren en die filtertoets ellende te stoppen? Die truckjes die hierboven staan werken bij mij iig niet. :(

Ilse
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan