Helpmij.nl geeft TIEN jaarlicenties NOD32 weg !!!!

Geplaatst door Sarvo


:D:D

Nu jij weer! :evil:

Ik krijg een naar smaakkie in mn mond bij deze uitslag :p
Maarja, heb dan ook verloren haha...

Maar het is je gegunt hoor! Van harte en ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft. Dat geldt natuurlijk ook voor alle andere prijswinnaars :D

Volgende keer beter zullen we maar zeggen :)

VAN HARTE GEFELICITEERD!!! :thumb: :thumb: :thumb:
 
Congratz

Prijswinnaar 1: Kees Douw
Prijswinnaar 2: An Oud
Prijswinnaar 3: Cor Dompeling
Prijswinnaar 4: Sarvo van Beijnum
Prijswinnaar 5: Martijn Derks
Prijswinnaar 6: Frans de kleijn
Prijswinnaar 7: R. Schut
Prijswinnaar 8: PK
Prijswinnaar 9: Adrie Snijders
Prijswinnaar 10: Luc
 
Nee, je hebt niet verloren! Je hebt alleen niets gewonnen....
 
Nou bedankt jongens was een waar genoegen om aan deze prijsvraag mee te doen en succes allemaal met NOD en dat voor NOP.
Op naar de volgende prijsvraag.:thumb: :D :) :confused:
 
Geplaatst door Sarvo
Nee, je hebt niet verloren! Je hebt alleen niets gewonnen....

Haha, zo kun je het ook zien ja! Een fles is half vol, of half leeg..

Maaruh, nou weet ik dat jij helemaal gek bent van freeware. En dan heb jij vast ook wel een gratis virusscanner op je pc? Als je nu karakter hebt dan geef je deze licentie aan mij en bewijs je aan ons hoe gek je bent met freeware, toch? :D :D :D :D

Maaruh, laat even weten hoe hij bevalt als je wilt. Ben erg benieuwd. Welke av gebruik je nu? En of je pc dan ook echt sneller is in vergelijking..

Dan ga ik vast sparen voor een jaar-licentie :evil:
 
Momenteel gebruik ik AVG free, gewoon omdat ik nog nooit van NOD32 had gehoord en Norton zuigt en mcafee en pccilline mij niet erg aanspreken...
Ik denk niet dat ik veel verschil ga merken qua snelheid trouwens... maar als nod32 bevalt ben ik zeker bereid daar €23,60 per jaar voor te betalen
 
Hij bevalt mij zeer goed, al bijna twee jaar. Ik heb hem genomen op aanraden van Bennie en Pieter toendertijd. Hiervoor had ik Norton, NOD32 is echt een verademing.
 
Geplaatst door huijb
Hij bevalt mij zeer goed, al bijna twee jaar. Ik heb hem genomen op aanraden van Bennie en Pieter toendertijd. Hiervoor had ik Norton, NOD32 is echt een verademing.

Ik gebruik NOD op mijn laptop en mijn desktop en het bevalt me prima :thumb:.
 
Ja, dat zei je al. Ik denk dat ik binnenkort ook maar overstap. Hoor nu hier dat het een hele goeie is en heb al vaker gelezen op amerikaanse fora dat het een hele goeie, 'lichte' scanner is. Zeker in combinatie met de 'outpost firewall'..

Maar het blijft moeilijk afstand te doen van het ouwe vertrouwde natuurlijk. Zo heb ik bijna een half jaar moeten wennen aan de looks van bijv. firefox :p

Ohja, en NOD32 natuurlijk bedankt voor deze actie. Erg leuk om het op deze manier te doen in samenwerking met helpmij.nl.

:thumb:
 
ik heb al zoveel prijsvragen mee gedaan maar nog nooit gewonnen en nu ben ik er bij en daar ben ik heeeeeeel gelukkig mee

Luc
 
Geplaatst door Luc L
ik heb al zoveel prijsvragen mee gedaan maar nog nooit gewonnen en nu ben ik er bij en daar ben ik heeeeeeel gelukkig mee

Luc
Gefeliciteerd Luc :thumb:
 
Ik ken dat Luc, dit is de tweede prijsvraag in mijn bijna 31-jarig bestaan die ik win, waarvan ik de eerste keer maar de halve prijs kreeg. Bestond uit 2 voetbalvrijkaarten en een cd naar keuze. Ik heb alleen de kaarten gekregen... had liever de cd gehad :D
 
Huil,troost en weet ik wat al niet meer......:confused:

Maar ik wens iedereen die wat gewonnen heeft proficiat.
en wil NOD32 en helpmij bedanken voor deze leuke geste.
En Huijb natuurlijk bedankt voor de inzet en moeite.

Puppie.
 
tja, dan zal ik mijn nod trial die nog 45 jaren geldig is maar verder gebruiken ... :D
 
Even een tip als je lid bent van computeridee kun je gratis een jaar lang gebruik maken van NORMAN met licentie.
Prima scanner.:thumb: ;)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan