Helpmij.nl geeft TIEN jaarlicenties NOD32 weg !!!!

Geplaatst door Sarvo
Ook maar eens een antwoordje ingestuurd... 1 op 20 is een leuke kans, 1 op 30 ook trouwens :p
Ik ken heel dat NOD32 niet, maar goed...
asset maar gratis is :D
 
Geplaatst door puppie
Echte nederlanders.......als het maar gratis is?:D
Belgen staan ook te springen als er iets gratis is, domme al 200 inzendingen, dat gaat niet lukken heb toch nooit geluk in het spel :)
 
Idd, je moet de belgen eens zien hollen als ze op een fuif roepen "gratis vat !!". :D

Wie niet waagt....... ;)
 
Maar het koperdraad is uitgevonden door Nederlanders...

Er hadden twee ruzie om een cent :D
 
Geplaatst door lamp

Belgen staan ook te springen als er iets gratis is, domme al 200 inzendingen, dat gaat niet lukken heb toch nooit geluk in het spel :)
ik heb ook nog nooit wat gewonnen :(
 
En wie zegt dat het antwoord goed is....er kunnen wel 192 foute antwoorden zijn.
 
Geplaatst door puppie
En wie zegt dat het antwoord goed is....er kunnen wel 192 foute antwoorden zijn.
Ja, dat is waar, maar het antwoord was wel heel makkelijk te vinden. Tenminste dan vond ik...
 
Nog zeven dagen dan weten we wie de prijswinnaars zijn. Inmiddels 205 inzendingen.
 
allemaal aan de mac ! ;) Hoef je ook geen vraag te beantwoorden voor een virusscanner
 
Geplaatst door Rimsic
allemaal aan de mac ! ;) Hoef je ook geen vraag te beantwoorden voor een virusscanner

Onmogelijk....Niet iedereen vindt mijn vrouw mooi en ik zou ook niet willen dat jullie daar allemaal aankomen.
En een mac dat is geen computer.
Ik neem aan dat jij ook niet meegedaan hebt, als dat wel zo is dan moeten ze..............:mad:
 
rimsic, mac osx is een heel goed besturings systeem het is gebasseerd op een unix kernel geen linux btw.
Maar je moet voor mac osx te draaien een computer van apple hebben he en ik wil je op die computer wel eens zien gamen :)
Linux is op een vlak veel beter het kan op bijna alle computers draaien zelfs op die van apple.
maar ja het begint of topic te geraken het ging dus over nod32.
 
Geplaatst door lamp
rimsic, mac osx is een heel goed besturings systeem het is gebasseerd op een unix kernel geen linux btw.
Maar je moet voor mac osx te draaien een computer van apple hebben he en ik wil je op die computer wel eens zien gamen :)
Linux is op een vlak veel beter het kan op bijna alle computers draaien zelfs op die van apple.
maar ja het begint of topic te geraken het ging dus over nod32.
1. mac is een computer, wat dacht je dat het dan was ?
2. ik heb een apple computer + macosx
3. gamen? Geen probleem even wat geheugen bij prikken
 
Nog zes, ja je leest het goed, nog 6 dagen. Inmiddels ............ 211 inzendingen waarvan er 10 binnenkort de gelukkige zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan