Herkenen HP laptop Samsung j6 met een usb kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvangenderen

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2019
Berichten
38
Mijn HP laptop herkent telefoon Samsung j6 niet via USB, als ik mijn telefoon Samsung J6 aansluit aan mijn laptop met een usb kabel gebeurd er niets, hoe kan ik dit oplossen zodat mijn HP laptop weer herkent met een usb kabel?
 
Dit zeg Samsung zelf:

Hoe sluit u uw Samsung Galaxy J6 via USB op uw computer aan?​

We gaan nu over op de meest gevraagde aanpak, namelijk hoe sluit je je Samsung Galaxy J6 aan op je computer via USB? Deze aanpak is vrij eenvoudig, maar kan tijdens de eerste implementatie een beetje verontrustend zijn. Ontdek hieronder de verschillende stappen die u moet volgen om het correct te doen:


  • Verbind je USB kabel met een poort op je computer en met je Samsung Galaxy J6
  • Uw Samsung Galaxy J6 kan u om toegang tot uw bestanden vragen en de autorisatie valideren
  • Meestal zie je het verschijnen op ' Parameters "/" Deze pc »Uw mobiele telefoon en plotseling toegang tot al uw inhoud, u hoeft er alleen maar op te klikken en door uw bestanden te navigeren
  • Is dit niet het geval, schuif dan de notificatiebalk van je Samsung Galaxy J6 naar beneden, klik op » Android systeem "/" Mediabestanden overbrengen "En kies de optie" bestandsoverdracht »
 
En ... de kabel moet niet alleen een laadkabel zijn, maar ook een data transfer kabel omdat laatste te kunnen uitvoeren.
Mij eega had de die kabel stuk en ik had nog een pure USB-C laadkabel (voor een LED-lamp) er liggen, ze heeft zich er prima mee gered voor het laden, ik had haar wel gewaarschuwd dat er geen data mee overgezet konden worden... . Icm een andere bestelling heeft ze net weer een combi kabel en werkt het data overzetten ook weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan