Het internet van m'n pc werkt niet , nadat ik een nieuwe router kreeg van telenet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sooiv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2013
Berichten
2
ik zat over m’n maandelijks volume van telenet ( vraag me niet hoe dat komt) & toen heeft telenet mijn internet tfijdelijk ongelimiteert ofzo gemaakt, maar toch zat ik weer over m’n volume ( wss omdat ik een spel wou downloaden) . Toen heeft telenet een nieuwe router geinstalleerd & ze zeiden dat m’n internet nu veel sneller zou moetn gaan, het internet op mijn laptop gaat ook veel sneller ! , maar het internet op mijn pc gaat juist trager ! meestal kan ik niet op google chrome (ik heb ook al firefox, internet explorer enz geprobeert) en dan moet ik de verbinding met m’n internet verbreken en dan weer verbinden dan kan i kweer effe op internet to ik naar een nieuwe site moet dan moet ik weer hetzelfde doen, maar als ik dat ene paar keer heb gedaan lukt het nietmeer om verbinding te maken en moet ik m’n pc opnieuw opstarten om weer verbinding te maken. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb al eens geprobeerd om m’n router aan en out te doen, maar dat hielp niet.
 
heb je al eens je drivers van je wifi kaart geupdated?
of, ondersteund je pc de soort internet signaal dat de router geeft
 
Wellicht even de help-desk van telenet bellen? Ze kunnen je vast verder helpen.
 
heb je al eens je drivers van je wifi kaart geupdated?
of, ondersteund je pc de soort internet signaal dat de router geeft

Hoe update je de drivers van je wifi kaart? En ik denk van wel want m'n pc zegt dat ik internet heb, maar ik kan niet op het internet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan