Hoe krijg ik men pc stiller?

Status
Niet open voor verdere reacties.

slk300

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2003
Berichten
337
Ik wil mijn pc stiller krijgen.

Dus niet door nieuwe dure koelers.

Hoe krijg ik mijn pc stiller???

slk300::cool: :thumb:
 
Uitzetten.:D

Zonder gein, je kan de coolers die nu hebt op een lagere voltage laten draaien waardoor je dus minder herrie hebt.(7 volt of 5 volt)
Zie hier hoe je dat doet;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=81372
En idd zoals de jean al aangeeft geluids isolerende matten aan brengen in je pc.
Ik heb voor mijn kast noppenschuim gehaald bij een bouwmarkt.
Hardeschijven in rubbers/ elastiek ophangen zodat ze geen trillingen(resonatie) overbrengen naar je kast.
Zo zijn er nog wel meer truukjes om de pc stiller te krijgen.
 
Of PC in een kast (met nog genoeg ventilatie ruimte) zetten. Heb ik hier ook, hebben net een nieuw bureau maar eentje waar je dus niet het deurtje van dicht kan doen, helemaal open dus. Dus heb ik gewoon een gat in de achterwand van mij n keukenkast geboort en daar de kabels (muis, toetsenbord, boxen, beeldscherm, usbkabels e.d) daar doorheen gedaan. Smorgens kassie open, pjutertje aan, deurtje dicht, en je hoort het ding de hele dag niet. :D
 
In een kast zou ik niet aanraden, omdat de trillingen van de pc doorgegeven worden aan de kast waar de pc instaat.;
Buiten dat, als je de coolers langzamer wil laten draaien wordt de pc iets warmer.
Zeker als deze in een kast staat.
 
lagere fan snelheid

Pas je wel op met lagere fan snelheden, dit houdt ook auto in dat hij minder goed gaat koelen, dat kan wel eens voor ernstigere problemen zorgen dan een beetje doof worden!!!!!

Weet niet of je dat wilt, waat voor een systeem heb je dan eigenlijk.....
 
Re: lagere fan snelheid

Geplaatst door jjw
wat voor een systeem heb je dan eigenlijk.....
Zie knopje systeem onder het eerste bericht.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan