• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hoe laat ik een cel (of tekst hierin) knipperen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morpet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mei 2010
Berichten
1
D.m.v. "voorwaardelijke opmaak" laat ik een cel van kleur veranderen. Maar nu wil ik deze ook laten knipperen.
Heeft iemand een idee hiervoor?
 
D.m.v. "voorwaardelijke opmaak" laat ik een cel van kleur veranderen. Maar nu wil ik deze ook laten knipperen.
Heeft iemand een idee hiervoor?

Hallo,

Zoek eens op knipperen op dit forum ;)

Met vr gr
Jack
 
Beste Morpet ;)

Dit heb ik gevonden, ben je hier iets mee ?
Als het niet knippert dan via de macro's activeren.

Groetjes Danny. :thumb:
 

Bijlagen

  • Knipperende tekst.xls
    37 KB · Weergaven: 1.236
ook op worksheet.nl had ik het advies gegeven om de zoekfunctie van het forum te gebruiken, de vraag is daar ondertussen verwijderd. Hier geef ik je heztelfde advies: Gebruik de zoekfunctie van het forum - daar kom je genoeg tegen, zoek op knipper / knipperen en je krijgt genoeg oplossingen die werken. Helaas niet zoals je daar op worksheet.nl vroeg via een formule maar het zal via VBA moeten.

Succes
 
@ Martin , ik had dit op worksheet ook bemerkt en morpet wil meerdere fora aflopen zonder een linkje te zetten bij deze waar de vraag ook staat
 
Morpet,

Kan je Engels? Dan kan je de vraag ook neerzetten op fora zoals Ozgrid, MrExcel, Excelforum, of de Nieuwsgroepen. :eek:

Overal zal het antwoord gelijk zijn: gebruik de zoekfunctie en google en je vindt ongetwijfeld werkende code. Men gaat het wiel niet opnieuw voor jou uitvinden.

Wigi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan