Hoe maak ik een weekfilter en hoe pas ik dit op mijn tabel toe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eén bestand is in 2010 gemaakt, de ander (2k3) in 2003 format opgeslagen. Ze zijn verder identiek.
 
draai zelf hier op 2007 en zou ze dus beiden moeten kunnen openen, maar die van 2010 wil niet lukken, heel vreemd, maar goed als ze identiek zijn is het geen probleem dan kan ik ook met die van 2003 goed uit de voeten, nogmaals bedankt.
 
Pletter: zal er eens naar kijken zitten ook wel leuke dingen in.

Michel : Ik ben er mee bezig geweest en volgens mij is het ook wel gelukt, maar nu loop ik tegen een paar praktische problemen aan op deze manier
1 : als ik het drag en drop gebeuren gebruik koppelt hij er geen datum aan vast en wordt het standaard datum 00-00-0000 wat dan weer gelijk staat aan week 52. Ook bij dubbelklikken op de naam in het planbord wordt de datum niet mee veranderd.
2 : ook het verversen van de pagina lukt niet goed, ik moet nu eerst het planbord sluiten en opnieuw openen wil ik de wijzigingen zien.
3 : Als ik het form nieuwe medewerker gebruik en een nieuwe medewerker wil toevoegen krijg ik het datum veld niet mee in de wijziging.

Kun je hier eens naar kijken, misschien zijn het maar simpele dingen en denk ik te moeilijk of het is een stuk VBA waar ik niet echt veel vanaf weet.

Zal het planbord om te testen even hier mee geven zodat je een iets betere indruk kan krijgen, deze ligt dichter bij het hoofdbestand waar ik mee werk.

bestand is te groot om hier te posten dus zal even een link neerzetten:
http://www.vanstel.nl/planbord.rar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan