hoe moet ik Radeon 7000 series upgraden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

matjoo

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2008
Berichten
21
Hallo



Ik heb een vraag namelijk hoe moet ik mijn radeon 7000 series vidieokaart upgraden

graag een link van een site of een uitleg hoe het moet

alvast bedankt:thumb::thumb::thumb:
 
Laatst bewerkt:
Zoals in je vorige topic al is gemeld heb jij een 4x agp slot. Daarvoor ga je niet tot nauwelijks een nieuwe kaart vinden, want deze is erg verouderd.

Upgraden heeft in jou geval geen zin, een betere optie is sparen voor een geheel nieuw systeem.

Nu een nieuwe kaart plaatsen zal betekenen dat je ook een ander moederboard nodig gaat hebben, nieuwe voeding en waarschijnlijk ook nieuw geheugen. Al met al komt dat neer op een nieuwe pc.

Ik raad je hier hetzelfde an als in je andere topic, breng het spel terug naar de winkel.
 
Laatst bewerkt:
nee maar een vriend van me heeft presies dezelfde computer heeft hem geupdate en het lukte wel maar hij is de site vergeten dus hebben jullie niet zo'n site?:confused:
 
Videokaart : ATI Mobility Radeon 9600


kan het hier wel op?
 
Nee, het is een kaart voor een laptop. (mobility)
 
ja maar die zit in een laptop zou die dan daar wel op werken?
 
Het is mij niet helemaal duidelijk of je nu simpelweg een nieuwe driver voor je kaart wil of echt een geheel nieuwe kaart. Dat laatste is voor jou met je huidige pc eigenlijk geen optie daar deze behoorlijk verouderd is.

Ben bang dat ook de laptop dit spel niet aan kan, je moet minstens dit hebben als videokaart:

Nvidia Geforce 6800 Series, ATI Radeon X850 or S3 Chrome 430 GT graphics card (minimum 128 MB VRAM)

Waarbij ik niet helemaal zeker ben of de 9600 slechter is als de x850, ben niet helemaal thuis in de ATI kaarten.

Maar of een spel gaat draaien is niet alleen afhankelijk van de videokaart! Ook de rest van de pc/laptop moet voldoen aan de eisen zoals je die in je vorige topic hebt kunnen zien.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan