Hoe Tomtom verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leadbelly

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2014
Berichten
372
Sinds geruime tijd gebruik ik de navigatieset niet meer En heb ook de besturingssoftware van de pc verwijderd. Echter elke keer als ik de pc opstart komt er een kreet dat tomtom een nieuwe driver heeft en of ik die wil instaleren. Nee dus. Zelfs als ik wel die driver instaleer blijft ook die kreet van een nieuwe driver komen. Zelfs met hijackthis heb ik geprobeerd om tomtom helemaal weg te krijgen maar helaas. Wie weet de oplossing?
 
Heb je TomTom verwijderd via Instellingen? Zo ja: kijk eens in de Registry of je nog iets van TomTom kan vinden. Je kunt ook eerst CCleaner er op loslaten; daarmee kun je, behalve overbodige bestanden, ook de Registry laten doorzoeken op foutieve sleutels, zoals die van TomTom er blijkbaar ook zijn. Met CCleaner kun je die sleutels laten verdwijnen, en dan zou het probleem al opgelost kunnen zijn.
 
Ik heb het verwijderd met configuratie/software verwijderen. Ook een aantal cleaners er nog overheen waaronder ccleaner. Met hijackthis heb ik nog gezocht naar resten van tomtom maar er is niks te vinden.
 
Heb je ook gecontroleerd of er nog ergens services draaien? Of de programma's die standaard opstarten (Taakbeheer, Opstarten en Taakbeheer, Services)?
 
Ik vond met diep zoeken met ccleander nog een file die naar tomtom verwees en dat was de boosdoener.
 
Ik bedoel maar :). Mag je de vraag ook op <Opgelost> zetten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan