Hoe voeg ik twee agenda's samen of stel ik de andere als standaard in. Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjorsvde

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2007
Berichten
161
Sinds maandag heb ik Outlook 2007 op mijn computer geïnstalleerd. Al mijn afspraken in mijn agenda en andere gegevens zoals contacten en mail heb ik op mijn HTC touch gezet dmv het synchroniseren. De HTC had ik aan mijn computer gekoppeld om zo al mijn gegevens in mijn nieuwe outlook te zetten. Mijn afspraken van mijn agenda zijn niet meegegaan toen. Daarom heb ik vandaag mijn afspraken apart van mijn laptop naar de computer gezet. Outlook heeft door het importeren van dit bestand een extra agenda aangemaakt. Nu staan er dus 2. De standaardagenda wordt steeds gesynchroniseerd met mijn HTC en de andere niet. Hier baal ik erg van, aangezien er in die 2 agenda alle verjaardagen en andere afspraken staan. Is het dus mogelijk om die twee agenda's samen te voegen of agenda 2 tot de standaardagenda in te stellen. Het is een nederlandse versie, de eerste agenda heet daarom ook Agenda en het geïmporteerde bestand de agenda 2 heet Calendar. Het lijkt me geen oplossing om ze beide dezelfde naam te geven.

Ik hoop dat iemand er een oplossing voor heeft.
Gr,
Sjors
 
Heb je MS Office 2007 of alleen Outlook 2007 geinstalleerd? Heb je over een oudere versie heen geinstalleerd? Kijk anders bij "C:\Program Files\Microsoft Office\Office". Staat daar ook een "Office11" bij? Je hebt een computer, laptop en HTC Touch P3450, heb ik dat goed begrepen?
 
Ik heb MS Office in zijn geheel geinstalleerd. Er stond nog geen oudere versie op, ik had mijn pc namelijk helemaal opnieuw opgebouwd en alles verwijderd. Ik heb nu nog niet de mogelijkheid om te kijken of de map Office 11 erbij staat, ik zit nu op mijn werk, vandaar.
Ik heb idd een computer, laptop en een HTC Touch.
 
Ik heb nu nog niet de mogelijkheid om te kijken of de map Office 11 erbij staat,
Dat is nu niet meer interessant, je hebt maar één MS Office installatie. Je hebt van de HTC al je gegevens op je computer gezet. Had dat ook niet d.m.v. synchroniseren gemoeten en zo ja, kan je dat niet alsnog doen?
 
Ik had eerst mijn laptop met mijn HTC gesynchroniseerd, en daarna met mijn computer. De HTC had echter bij het synchroniseren de verjaardagen etc. niet meegenomen. De laptop had ze in eerste instantie ook niet meegestuurd met het eerste .pst bestand. Daarom heb ik een tweede .pst bestand gemaakt met alleen de agendapunten. Deze had de computer wel ingelezen, maar daardoor zijn er dus 2 agenda's gemaakt. (op mijn laptop zit overigens office 2003) Omdat mijn HTC dus alleen agenda 1 synchroniseert wil ik de ze dus samenvoegen of de andere als standaard instellen in Office.
 
Is het wel mogelijk om een andere agenda als standaard in te stellen in Outlook?
 
Zijn er nog oplossingen?
Hoe kan ik een agenda verwijderen? Ik heb een agenda per ongeluk gekopieerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan