hoe zet outlook mail weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

okijoki

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2001
Berichten
761
Hallo,

Een kennis van mij heeft een andere computer gekocht (wegens defect moederbord). Zijn oude schijf is als tweede schijf bij geplaatst in zijn nieuwe pc. Op deze schijf staat nog vanalles, waaronder zijn outlook mail.

Bij deze mail staan nog een aantal belangrijke mailtjes, die hij graag terug wil, maar kan deze niet terug vinden.
Onder welke extensie zijn deze mailtjes terug te vinden en is dit weer te importeren in Outlook?

Vr gr. Rienk
 
zoek eens op pst
 
In Microsoft Outlook bij bestand kun je gewoon voor "importeren en exporteren" kiezen, dan voor "Naar een bestand exporteren", daarna zou ik de "Bestand met persoonlijke mappen" optie kiezen en vervolgens selecteer je de map die je wilt back-uppen. Op dezelfde manier kun je deze weer importeren.
 
de "Bestand met persoonlijke mappen"
en die vind je dan in:
C:\Documents and Settings\"je eigen gebruikersnaam"\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
 
Geplaatst door Papajo

en die vind je dan in:
C:\Documents and Settings\"je eigen gebruikersnaam"\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

In deze map staat inderdaad een *.cmd (geloof ik) bestand.
Wanneer je echter op "bestand" klikt in Outlook, krijg je importeren en exporteren apart. Geklikt op importeren krijg je de keus tussen:
berichten
nieuwsaccount instellingen
email account instellingen
ander adresboek
adresboek

Gekozen voor berichten. Dan komt de vraag uit welk "ander" email programma dat gebeuren moet. Kan dus niet naar die outlook map toe.....

Iemand????:( :confused: :8-0: ;)
 
Zoals Puppie zei: importeren vanuit Outlook en zoeken in de map die ik aangaf, het bestand met als extentie .pst (outlook.pst voor de huidige en archive.pst voor de gearchiveerde)
Veel suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan