Hoeveel waard?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GTAIV

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2009
Berichten
83
Hallo,

Ik wil een nieuw setje kopen (MB, CPU, Geheugen, Grafische kaart, voeding) en mijn huidige verkopen, maar ik weet niet wat hij waard is. Het is een setje + voeding en evt. 80 GB SATA HDD.

CPU: Intel Pentium 4 HT 3.2 GHz (S478)
MB: MSI 945GCM478
Geheugen: 2 GB DDR2 533 Kingston
Grafische kaart: ASUS EN9400GT Silent
Voeding: 550 Watt
CPU Koeler: Scythe Ninja mini Rev. B met 1x 92mm fan en 1x 80mm fan (Temp is volgens mij zo'n 35C idle)

Zonder kast

Ik weet niet hoe oud de CPU is want die heb ik van marktplaats gehaald, mb + geheugen is ongeveer 1.5 jaar oud, grafische kaart zo'n 6 maanden (evt. HDD = ong. 1.5 jaar oud)

Ik zat zelf te denken aan €350,-

Alvast bedankt!

Mvg,
GTAIV
 
Laatst bewerkt:
dat is de set niet waard
ik schat het tussen de 50 en 70 euro
 
je hardware is verouderd socket 478 is niet het niewste van het nieuwste meer.
maar het is maar een schatting
misschien kan iemand anders een schatting maken.
 
Sorry, maar meer dan 100 euro ga je er niet voor krijgen en dan zou je mazzel moeten hebben.

Zet het spul anders op marktplaats en laat mensen bieden, wellicht zit er iemand tussen die meer bied.

Het is een p4, niet actueel meer.
De videokaart is niet geschikt voor gamers.
Voeding, welk merk?

Maar nee, 350 ga je niet halen, echt niet.
 
Ik kan niet zo zeggen hoevel dit waard is, maar ik kan je wel vertellen dat 350 veel te veel is. Je onderdelen zijn verouderd, en je videokaart is low budget. Niemand wilt dit kopen...
 
op marktplaats kan je je vraagprijs hoger zetten maar hier op het forum krijg je er misschien max 90 euro voor
 
Sorry, maar meer dan 100 euro ga je er niet voor krijgen en dan zou je mazzel moeten hebben.

Zet het spul anders op marktplaats en laat mensen bieden, wellicht zit er iemand tussen die meer bied.

Het is een p4, niet actueel meer.
De videokaart is niet geschikt voor gamers.
Voeding, welk merk?

Maar nee, 350 ga je niet halen, echt niet.

Ok, jou schatting kan ik nog wel geloven. Er staat op de voeding Ich bin Leise. GTA IV speel ik best goed op medium hoor.
 
Tuurlijk wel! Gamers miss niet maar om mee te internetten is dit ruim voldoende toch?
Dan kan je beter een nieuwe (low-budget) computer kopen. Nieuwe low-budget onderdelen overtreffen jouw verouderde onderdelen. Ook moet je je bedenken dat mensen liever niet tweedehands spullen kopen.
 
Lita112 zit aardig in de richting......:thumb:(marktplaats)
De kenners onder ons zullen idd niet meer als 70 euro geven.persoonlijk zou ik dat zelfs al niet meet doen.
 
Laatst bewerkt:
Ok, jou schatting kan ik nog wel geloven. Er staat op de voeding Ich bin Leise. GTA IV speel ik best goed op medium hoor.

Ik denk dat dit max is wat je zou kunnen vragen, dat zegt niet dat je het krijgt.

Persoonlijk heb ik er geen 100 euro voor over, maar op marktplaats zou het misschien lukken.
 
Die mensen hier weten wat de qualiteit is en hoeveel het waard is maar op marktplaats kan je ze alles wijsmaken zal me niet verbazen als je zei goeie gamecomputer maar €250,- euro dat je hem dan wel verkoopt. Zeg gewoon je speelt GTA IV op medium en dan zijn ze blij omdat iedereen denkt wie gta iv kan spelen heeft een goeie pc .....
 
Die mensen hier weten wat de qualiteit is en hoeveel het waard is maar op marktplaats kan je ze alles wijsmaken zal me niet verbazen als je zei goeie gamecomputer maar €250,- euro dat je hem dan wel verkoopt. Zeg gewoon je speelt GTA IV op medium en dan zijn ze blij omdat iedereen denkt wie gta iv kan spelen heeft een goeie pc .....

Idd, ik probeer hem wel op marktplaats te verkopen. En dat zet ik er zeker bij dat ik GTA IV op medium kan spelen! We will see!

Bedankt allemaal voor jullie reactie! :thumb:
 
Ik moet wel even zeggen dat ik dat wel echt een laffe manier vind om een computer te verkopen.
 
@Tythor Zeth
hij mag toch zelf kiezen hoeveel hij er voor vraagt op marktplaats.
jij hoeft het toch niet te kopen dus is het niet laf.
 
wat een onzin....:confused:
Zeker geen onzin. Je laat mensen denken dat de computer veel beter is dan het werkelijk is. De meeste mensen hebben er helemaal geen verstand van welke onderdelen goed zijn en welke niet. Op zo'n manier laat je ze denken dat ze alle games normaal kunnen spelen, en dat zal hun vies gaan tegenvallen.

@whisper: Ik heb het helemaal niet over de prijs...
 
Zeker geen onzin. Je laat mensen denken dat de computer veel beter is dan het werkelijk is. De meeste mensen hebben er helemaal geen verstand van welke onderdelen goed zijn en welke niet. Op zo'n manier laat je ze denken dat ze alle games normaal kunnen spelen, en dat zal hun vies gaan tegenvallen.

Dat ik GTA IV goed op medium kan spelen is niet gelogen hoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan