HP 1510 All-in-one

lady42

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Berichten
286
Mijn printer geeft de volgende foutmelding: Fout bij afdrukvoorbeeld. Er is een fout opgetreden bij het afdrukken.
Ik heb o.a. de printer gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd, maar dat maakte geen verschil.
 
Heb de HP site bezocht en moest daar HPSupportSolutionsFramework-12.19.48.1.exe downloaden en installeren, maar kreeg een foutmelding:
Error during execution ''HPSupportSolutionsFramework.exe''. The volume for a file has been externally altered so that the opened fil is no longer valid.
Ik had helemaal niks veranderd, dus wat nu?
Het enige wat ik nu wel weet is dat er iets mis met de communicatie tussen Printer en desktopcomputer.
 
Ik heb zojuist ontdekt dat een bestand die al in PC staat gewoon kan uitprinten,maar als een .pdf uit een mailtje komt en die dan opent in Firefox, maar niet normaal geprint kan worden zoals eerder gemeld , ook niet als ik die opgeslagen is in mijn PC
 
Fout bij afdrukvoorbeeld. Er is een fout opgetreden bij het afdrukken.
Als je die pdf opent met FF stuur je hem dan wel door naar de printer. Dat is een keuzemogelijkheid. Hebben die bestanden uit de mail en op de pc nog de juiste extensie .pdf? Openen en afdrukken met een pdf-reader zoals Adobe Reader?
 
Ik had deed alles in Firefox, maar heb zojuist ontdekt dat hetzelfde probleem in Google Chrome niet bestaat, daar worden documenten gewoon afgedrukt zoals het hoort.
 
Ik lees geen antwoord op de gestelde vragen. Problemen oplossen is vaak een kwestie van zaken uitvoeren en daar mee sluit je dingen uit? Is pdf de extensie. Is in Firefox het juiste uitvoerapparaat (rechts boven) gekozen? Heb je Probleemoplosser (printer) Windows uitgevoerd?
 
Ik lees geen antwoord op de gestelde vragen. Problemen oplossen is vaak een kwestie van zaken uitvoeren en daar mee sluit je dingen uit? Is pdf de extensie. Is in Firefox het juiste uitvoerapparaat (rechts boven) gekozen? Heb je Probleemoplosser (printer) Windows uitgevoerd?
Klopt en dat komt omdat het probleem niet aan mijn printer ligt, maar aan Firefox, die wil ik evengoed wel opgelost hebben, omdat Firefox mijn standaardbrowser is
 
Terug
Bovenaan Onderaan