HP ePrint

Status
Niet open voor verdere reacties.

A1MATHIEU

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2012
Berichten
94
Beste Lezer.
Ik heb een HP Photosmart 7520 printer en kon goed een document scannen en verzenden per e-mail zonder gebruik van mijn PC.
Maar sinds kort lukt dat niet meer. Wat er gebeurt is, weet ik niet. Ik krijg de melding op het display van de printer: Kan geen verbinding maken met webdiensten.
Hoe kan ik dit probleem oplossen. Ik heb nog wel een foldertje waarin staat : Zo werkt HP ePrint maar daar kom ik niet verder mee.
Daar staat o.a. Voer vanaf een e-mailprogramma het e-mailadres van de printer in. Ik weet geen E-mail adres van de printer
Ergens wordt ook gevraagd naar wachtwoord van de printer. Dat weet ik niet. Wel heb ik ooit een pin code ontvangen.
Ik kom er dus niet uit.

Kan iemand mij verder helpen?

Bij voorbaat dank
Math.
 
Hallo gast0225.

Ik heb DIT bekeken maar ik kan nergens vinden hoe ik de verbinding met webdiensten kan herstellen.
Maar nu iets anders: Als ik kijk op mijn PC bij Instellingen--Apparaten-- printers dan zie ik bij HP Photosmart 7520 series (netwerk) "Niet verbonden".
Zou dat de oorzaak kunnen zijn?
En hoe kan ik dat herstellen? Als ik op het betreffende icoon klik dan krijg ik alleen de regel: Apparaat verwijderen.
Hoe kan ik dit instellen als "Verbonden".
Kunt u nog eens kijken of u mij verder kunt helpen?

Bij voorbaat dank

Mvgr. Math
 
Verwijder de printer en laat 'm opnieuw door Windows detecteren
 
Of herstart je modem/router door 30 sec. de adapter eruit te halen en deze daarna weer aan te sluiten.
Draadloze gebruikers zullen hierna proberen zich opnieuw aan te melden :thumb:
 
Idd. volgorde van behandeling bericht 5 , 4. (en dan maar duimen)

Daarnaast, als we er hier niet uitkomen is 1 telefoontje naar HP waarschijnlijk al toereikend. Ze hebben een telefonische helpdesk.
 
Hallo gast0225.

Het lukt nog niet en daarom zou ik dan graag het telefoon nummer van de helpdesk van HP hebben.

Bij voorbaat dank

Groetjes Math
 
Ik denk dat je een telefoonnummer of een mail support pagina zelf best wel kunt vinden bij HP Nederland?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan