Hp Pavillion installatie-probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry Snor

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
1 mrt 2004
Berichten
12.410
Hallo !

Vandaag heb ik voor en kennis wat onderhoud uitgevoerd op een HP Pavillion T370 .NL.
Toen ik Office XP pro wilde installeren kwam halverwege de foutmelding: "Installatiebestand beschadigd".
Op een andere PC was de installatie vervolgens probleemloos !
Maar het wordt nog gekker: Toen ik vervolgens een originele gekochte Sims-versie wilde installeren begon er een installatie van een HP-Photosmartprogramma !!!
Dat liep n.b. ook nog tot halverwege, daarna een foutmelding: " Apparaat verwijderen en opnieuw opstarten"
Uiteraard was er behalve muis en toetsenbord niets aangesloten.
Wat ik ook probeerde: steeds hetzelfde resultaat.
CCleaner, AdAware etc.installeerden zonder problemen.
Hoe kan dat in hemelsnaam ?

Greetz,

Harry.
 
Bedankt, ga ik morgen direct proberen .
Je hoort het nog,

Greetzzz,

Harry.
 
Hallo !

Lange Pier, bedankt voor de tip.
Na de patch verliep de Office-installatie probleemloos.
Blijft het feit dat ik verder niet van CD kan installeren omdat dan automatisch de installatie van een of ander HP-product wordt opgestart.
Zou het helpen als ik Windows Installer 3.1 zou verwijderen en opnieuw installeren ?
In dank,

Harry.
 
Met dat HP gedoe heb ik ook problemen gehad, vaak komt dat als je de printer of wat dan ook aansluit, je windows toestemming geeft om de driver ervan te installeren, indien je dat niet doet, en de setup van HP uitvoert, krijg je dat probleem niet, althans bij mij.

Heb toen alles van HP uit het register gesloopt, kon achter af ook met Windows Install Cleanup, en de setup van de, in dit geval, printer gedraaid, toen was ik er vanaf.
 
Hallo !

Lange Pier, alweer bedankt. Ik ga eerst maar es met Windows Install Cleanup aan het werk.
Maar dat wordt morgen, want er staat hier alweer en ander PC'tje met ellende.
Ik laat het je nog weten.

Greetz,

Harry.
 
Hallo !

Ben vanmorgen nog even langs die kennis gegaan. Alles van HP verwijderd, en Windows Install Cleanup gedraait. Het register opgeschoond met CCleaner en de printer opnieuw geinstalleerd met de HP-CD.
Probleem opgelost !!
Lange Pier, mijn dank is groot.

Met vr. groet,

Harry.
 
Harry Snor zei:
Hallo !

Ben vanmorgen nog even langs die kennis gegaan. Alles van HP verwijderd, en Windows Install Cleanup gedraait. Het register opgeschoond met CCleaner en de printer opnieuw geinstalleerd met de HP-CD.
Probleem opgelost !!
Lange Pier, mijn dank is groot.

Met vr. groet,

Harry.

Joepiedepoepie, weg met die irri popups.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan