HP Pavillion m9451nl Video Upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

Linkie3

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2010
Berichten
74
Hallo.
Ik heb een HP Pavillion m9451nl Desktop.
Ik wil graag de Video/Grafische Kaart upgrade.
Maar nu eerst 2 vragen.

1: Ik hoorde dat het moeilijk is/niet kan om de Videokaart (en andere dingen) bij een hp pc te upgrade.

2: Als dit wel kan, Welke is dan aan te raden?

Ik heb nu de NVIDIA GeForce 9600 GS (Niet de GT of GSO).

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groeten Linkie3.
 
mischien handig als je bv met speccy alle info over je pc geeft;)
 
Wij hebben hier maar liefst 2 Packard Bell's (en niet de meest recente, uit 2003 en 2007!) geupdate, met succes.
Zelfs mensen bij Alternate hadden hun vraagtekens!

De PB uit 2003: processor, geheugen en USB aansluiting.
De PB uit 2007: videokaart en voeding.

Dus ik denk dat jouw pc wel te upgraten is.

Ik weet het zeker: jouw pc is te updaten!
Kijk maar: waarom wordt er op http://www.informatique.nl/661604/hp-pavilion-m9451.html anders nieuw geheugen en dat soort hardware als aanvullende producten aangeboden?
En als de pc niet te updaten is waarom dan wel kit om een nieuwe processor te installeren?
Bovendien bestaat iedere moderne pc uit dezelfde componenten.

Ik denk wel dat je je voeding ook zal moeten vervangen.
Ik heb even een pakket voor je gezocht: https://www.alternate.nl/html/produ...eon_HD5000/Asus/EAH5670-DI-512MD5_V2/434828/? en https://www.alternate.nl/html/product/Voedingen_tot_600_Watt/Cooler_Master/GX550/418867/?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan het ook een zijn met minstens 768 dedicated geheugen? Of is dat niet nodig (heb ik nu wel). Het mag wel wat duurder als het moet.

En ik dacht dat je bij hp de voeding echt niet kan vervangen (omdat die ook een andere stekker gebruiken)?
Of maakt dat niets uit? Groeten Linkie3
 
Laatst bewerkt:
wat voor merk en hoeveel watt voeding heb je?
kast openschroeven en kijken wat er op de sticker op dat blok rechts boven in staat.
en nee je kunt dit niet met één of ander programma op je computer kijken
zolang jij geen antwoord op deze vraag geeft kunnen we niet verder
 
Laatst bewerkt:
Ik maak morgen de kast open en kijk het dan na.
Maar ik bedoelde dat je bij hp pc's volgens mij alleen hp voedingen kunt gebruiken. En geen cooler master. Want als dat zo is word het wel een stuk duurder.
 
Welkom op Helpmij..

Zo lastig is het niet hoor om de voeding te achterhalen. klikkerderklik Vanuitgaande dat je nooit de voeding vervangen hebt.Al ben ik 99% zeker van dat je dit niet gedaan hebt.
Computer Case
Mid-size ATX
.

Power Supply
300W
300W power supply

een normale atx voeding voldoet in dit geval.Motherboard

Maar er zijn leden niet even zelf een stukje vooronderzoek willen doen.
 
Laatst bewerkt:
Die voeding kan idd.

Het aantal mb geheugen op de kaart is niet heilig hoor.Bij grotere schermen kan idd meer geheugen een voordeel zijn.Maar zo kan een kaart met bijv 512mb beter presteren als 1 met 1gb.
Denk dat een 460gtx wel eens een optie kan zijn voor je systeem.
140 euro voor een 768mb versie.
 
Is die voeding hier boven (die coolermaster) dan goed? Of heb ik dan een nog meer watt nodig??
 
Ik wilde hem net gaan posten voor je.:d

Als jij/u idd die 10 euro geen probleem vind dan zou ik idd voor het maximale gaan in de 460 serie.
Kan natuurlijk nog meer ,maar dan kom je in de 1gb(256b)versies. Maar dan komt 200 euro om de hoek kijken.
 
Laatst bewerkt:
Maar ik heb geen nieuwe koeler nodig ofzo?
Anders wat het te duur.
 
Ik heb me verder nog niet verdiept in de marks incl alle nieuwe ati kaarten.Denk gewoon dat deze kaart voor dit systeem en money gewoon een goede oplossing is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan