Hulp bij nieuwe desktop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

NewbMatt

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2014
Berichten
21
Goeie middag,

Ik zit met een dilemma, het is tijd voor een nieuwe desktop en ik heb geen flauw idee naar welke specs ik precies moet kijken.
Mijn gebruik zal voornamelijk zijn: gamen (niks heel heftigs) Video editing (renderen) en wellicht zelfs wat 3D modelleren.
Het spendeer budget is max. 750,-

Ik zat zelf tussen de volgende twee te twijfelen maar andere input is uiteraard ook altijd welkom.
De ene is een 4-core met een iets betere video card(Nvidia GTX750) en de ander een 6-core met de Nvidia GTX650
4coreNvidia750.jpg
6coreNvidia650.jpg
 
die website is een beetje prijzig zou hem eerder hier bestellen ---> www.azerty.nl

verder 8gb geheugen is genoeg ik zou een betere processor nemen

ik heb een lijstje voor je gemaakt met eventueel assemblage ---> link
 
Bedankt voor je advies! Met deze setup zou ik dus ready zijn zodra de boel binnen is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je moet windows alleen nog installeren ik weet niet of je thuis al een dvd brander hebt maar anders moet je die er ook bij bestellen ---> link als dat te duur wordt zou je eventueel nog op het moederbord kunnen besparen of een amd processor nemen
 
je link doet het niet je moet op directe link klikken en die link dan hier neerzetten --->Naamloos.png
 
ik zou een ander moederbord pakken en een crucial m500 ssd pakken die is even duur maar wel wat sneller en de cooler master b serie zijn van niet zo goede kwaliteit en er zit ook geen videokaart en windows bij
 
ik zou een ander moederbord pakken en een crucial m500 ssd pakken die is even duur maar wel wat sneller en de cooler master b serie zijn van niet zo goede kwaliteit en er zit ook geen videokaart en windows bij

Ik krijg de windows licentie van een kennis van mij. Qua ssd zal ik dan inderdaad voor de crucial m500 gaan. Voor video kaart zat ik te denken aan de GTX660 (ASUS of MSI?) Zou jij/iemand nog een tip hebben voor moederbord en voeding? (zelfde prijs klasse)

Mvg, Matt.
 
dan kan je beter voor de amd radeon r9 270(x) (met x is beter) gaan licht in dezelfde prijsklasse maar dan met betere prestaties voor de voeding kan je deze doen ---> link
en voor het moederbord deze ---> link
 
ik weet nou even niet meer wat je wilt uitgeven voor de videokaart ik zie nu 200,- maar voor 200,- kan je weer beter een gtx 760 kopen en of je een msi asus of wat dan ook moet kopen is geen domme vraag hoor vaak is dat kijken welke de beste benchmarks heet en welke het beste scoort in gaming dus als je mij vertelt wat je wilt uitgeven voor een kaart kan ik er één voor je uitzoeken
 
Omdat de rest van het systeem wat goedkoper uitvalt dan verwacht nu ik mijn dak verhoogt heb tot 800,- heb ik inderdaad 200,- over voor een video kaart.
Het moet alleen wel een pc zijn voor renderen & gamen maar dat ligt vrij dicht bij elkaar volgens mij aangezien het beide niet op het hoogste niveau gedaan zullen worden.
Alvast bedankt voor de moeite die je er tot nu in gestopt hebt :D

Enige andere aanpassingen in de gehele set-up zijn uiteraard ook welkom, mijn spendeer budget is alleen wel echt max. 800,-
 
Beste mensen,

Dit is waarschijnlijk niet de goede sectie van het forum maar ik zou ook niet weten waar ik dit precies moet plaatsen.
Ik heb de onderdelen besteld, in elkaar gezet. Alles klopt voor zover ik het weet, hij gaat aan. Ik krijg alleen geen beeld?

Heeft iemand een idee/oplossing hiervoor?
 
Alles klopt voor zover ik het weet, hij gaat aan. Ik krijg alleen geen beeld?
Heeft iemand een idee/oplossing hiervoor?

- Heb je het beeldscherm wel aangesloten met een kabel? (Beeldschermen hebben ook stroom nodig en een input waar het signal vandaan komt, als het goed is heb je 2 kabels?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan