Hulp bij nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

rapsac2010

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2013
Berichten
36
Hallo allemaal,

Een vriend van mij wilt graag zijn videokaart upgraden, nu wil ik hem daar graag bij helpen aangezien hij nog minder over computers weet (hij kan de processor en de voeding nog net elkaar houden :p)
Dus heb ik hem de GTX 750 ti aangeraden omdat het een lichte videokaart is met goede prijs/kwaliteit naar mijn mening en ook geen extra voeding nodig heeft (hij heeft maar een voeding van 300w)
maar ik vroeg me dus af, zal dit echt een verschil in zijn games maken? hij heeft momenteel deze pc klik hier
zal deze kaart ook compatibel zijn met zijn moederbord en andere componenten (volgens mij is het gewoon als die in het moederbord past werkt ie nadat je de drivers hebt gedownload, maar ik vraag toch maar :p)
Ik zat ook al te denken dat de cpu nog een bottleneck kon gaan worden, wat denken jullie hiervan?

Groetjes Caspar
 
Processor bottleneck zal wel meevallen als de i3 processor er in zit zoals je link laat zien. Videokaart past ook gewoon op het moederbord, dat is geen probleem.
 
Hey,

En zal het een groot verschil maken tegenover de radeon hd 7450 die hij nu heeft inzitten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan