Beste,
Ik heb een document met enig knip en plak werk heb ik het met een Marco voor elkaar gekregen dat ik een "meld systeem" heb.
Deze data wordt op een tabblad gezet in Excel (tabblad "data").
Nu wil ik deze data naar een week overzicht vertalen. Echter krijg ik dit voor elkaar met de formules die ik machtig ben.
Zouden jullie naar het document willen kijken?
Het is de bedoeling de data van tabblad Data in de kolomen van het tabblad Week Overzicht terecht komen.
Graag zou ik de data op het tabblad data behouden. Uiteindelijk wil ik deze gaan gebruiken naar een maand / kwartaal overzicht.
Ik hoor t graag van jullie
Ik heb een document met enig knip en plak werk heb ik het met een Marco voor elkaar gekregen dat ik een "meld systeem" heb.
Deze data wordt op een tabblad gezet in Excel (tabblad "data").
Nu wil ik deze data naar een week overzicht vertalen. Echter krijg ik dit voor elkaar met de formules die ik machtig ben.
Zouden jullie naar het document willen kijken?
Het is de bedoeling de data van tabblad Data in de kolomen van het tabblad Week Overzicht terecht komen.
Graag zou ik de data op het tabblad data behouden. Uiteindelijk wil ik deze gaan gebruiken naar een maand / kwartaal overzicht.
Ik hoor t graag van jullie
Laatst bewerkt: