• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

hyperlink in excel werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

renevw2

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Berichten
72
Hallo, ik werk met excel 2007, normaal wanneer ik op mijn excelpagina een Hyperlink heb staan, klik ik erop en ga ik naar de betreffende internet pagina. Kennelijk heb ik een foute bewerking gedaan, als ik er nu op klik krijg ik de melding "Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met systeembeheerder".
Ik heb dit eerder gehad en opgelost, het was een kleinigheid, maar, misschien is het de hitte, ik kan het niet vinden.
Vandaar, hoe los ik het op.
bij voorbaat dank
groeten René
 
renevw2 ,

Als je hem opnieuw invoer krijg je dan nog deze melding?
Zoek anders even met de Helpmij functie "Doorzoek dit forum" op hyperlink.
Er komen dan zat vragen en antwoorden voor de dag.

Suc6
 
Als ik de hyperlink opnieuw invoer, dus de link naar een internetpagina, dan krijg ik de zelfde mededeling.
Eerder had ik het zelfde probleem, ik heb toen iets aan- of uitgevinkt, maar ik kan niet vinden waar ik moet zoeken.
René
 
Beste renevw2 ;)

Sla het bestand eens op in de versie van Excel 2003 en open het dan in Excel 2007.
Wat heeft dit als resultaat ?

Is het bestand of de cel beveiligd ?

Ga ook eens naar de Officeknop, dan Opties voor Excel, dan Vertrouwenscentrum, Instellingen voor vertrouwenscentrum, en zie dat het bovenste item is aangevinkt.

Als dat niet helpt, dan een bestandje hier posten.

Groetjes Danny. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan