I-tunes blijft opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruijl

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2002
Berichten
69
Ik heb een probleem met I-tunes op mijn computer, na afsluiten van het programma start I-tunes iedere keer weer automatisch op. Wat moet ik doen om dit te voorkomen.
 
Kun je wat meer info geven? Welke Windows versie gebruik je? Als je het programma afsluit start het dan direct weer op?
 
Ik gebruik Windows XP. Als ik het programma afsluit start het meteen weer op en dat een paar keer achter elkaar.
 
:) Misschien moet je zo doen > :D ? :
>> Open iTunes, verbind jouw iPhone.
vink-uit het vakje „Open iTunes wanneer dit iPhone.“ wordt verbonden ...
---------------------
In ieder geval dit kan je ergens in instellingen als maar jouw iPhone op PC verbonden is, oplossen :D :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Er is geen IPhone aan de computer verbonden, want die heb ik niet. Het enkele afsluiten van het I-Tunes programma maakt dat I-tunes weer gaat opstarten, maar nu val ik in herhaling.
 
:D Ach oke dan snap ik ...:thumb:
in dit geval kan je ook proberen ( als je wil :( ? ) naar map iTunes gaan en dit is meestaal C:\programFiles enz..enz..
-Klik met de rechtermuisknop op het programma iTunes (iTunes of iTunes.exe) en in het contextuele menu klikt u op Eigenschappen.
-Klik op het tabblad Compatibiliteit.
-Maak de selectie van het keuzevakje onder Compatibiliteitsmodus ongedaan indien dit is geselecteerd.
[marquee]zou helpen ?? :( ?[/marquee]
 
Laatst bewerkt:
Er stond niets aangevinkt, dus heb ik dat zo gelaten.
 
:( heh ..:( dan weet nie meer, het is ook zo als je iTunes wel opent dat bij voorkeuren die ergens uitschakelen moet kunnen, of je bij msconfig alles van iTune ook moet kijken uitschakelen ..:(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het al gevonden. In I-tunes onder Bestand bleef de mogelijkheid van synchroniseren met de Ipad aanstaan, dat heb ik nu weggehaald en nu sluit I-tunes wel goed af. In iedergeval bedankt voor het zoeken naar een oplossing. Prettig weekend!
 
Bedankt voor de update!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan