• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Icoon automatisch aanvullen na doortrekken verschijnt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.708
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Excel 2007 H&S
Icoon automatisch aanvullen na doortrekken (vulgreep) verschijnt niet.

Dat is lastig bij een groot aantal rijen want dan kan ik niet snel corrigeren.
001 wordt 002 etc. en dat moet niet.

Oplossing?

edit:
Google begrijpt het weer niet!:evil: Gevonden als alternatief Ctrl ingedrukt houden. Is natuurlijk niet de oplossing.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig ligt het altijd aan een ander.
Ken je het Picnic-probleem niet ? (Problem In Chair, Not In Computer).

Heb je al eens met kopiëren gewerkt in Excel ?
 
Ik zeg nergens dat het aan een ander ligt. Ik zeg dat als je met Google Vertaler de zoekopdracht naar het Engels vertaalt, Google steevast komt aandraven met dat de vulgreep niet werkt en hoe je die in- en uit kunt schakelen. Dat is natuurlijk het probleem niet.

@snb
Ken jij het nzkmeo-probleem niet? (Niet zeuren, kom met een oplossing).
 
Open Excel -> File -> Options, click General and uncheck "Show Quick Analysis options on selection" located under "User Interface options". Click OK, restart the Excel app and check if the Autofill icon will show up correctly.

Bovenstaande kan ik niet vinden.

If not, go to File -> Options -> Advanced -> Cut, copy, and paste and tick the box beside "Show Paste Options button when content is pasted". Click OK.

Die is aangevinkt en de vulgreep ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan