Icoon van onbekende software

Status
Niet open voor verdere reacties.

area51

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2012
Berichten
220
Continue verschijnt er bij de icoontjes van de taakbalk eentje die ik niet herken.Soms is het eentje , maat hoe meer ik doe op de pc , hoe meer er verschijnen.Soms zijn het meer dan 10 stuks.Zodra ik er met de muis over ga , verdwijnen ze.
Ik voeg een screenshot toe.Ik zou willen weten welk programma dit veroorzaakt.Naamloos.jpg
Het is een blauwe zeshoek met hoodletter N .Naamloos.jpg
 
Misschien dat je daar informatie over kan zien als je er met rechts op klikt.
 
Dat is het probleem : zodra de muis in de omtrek ervan komt , is ie weg.
 
Heb je al in het Opstarten tab van de Taakmanager gekeken war er allemaal wordt gestart?
 
Daar staat enkel Classic Start Menu(van mijn classic Windows Shell) en Windows Defender Notification Icon.Kan ik deze laatste stoppen ?
 
Windows Defender zou ik gewoon z'n gang laten gaan.
 
Het is ' Windows Defender Notification Icon' , dus enkel icoon.
 
Of bij Configuratiescherm > Software kijken of er iets geinstalleerd is met het zelfde icoontje.
 
Heb Windows Defender Notification Icon in taakbeheer gestopt en is al een stuk beter.Windows Defender zelf met icoon blijft gewoon hoe het is.Het icoontje dat ik niet ken popt nu slechts eenmaal op de taakbalk zelf.Ook zie ik dan een korte flits op het scherm alsof er een venster opent en zeer snel sluit.
 
Oke, en zoals ik nog eerder aangaf:
Of bij Configuratiescherm > Software kijken of er iets geinstalleerd is met het zelfde icoontje
 
Ik heb een tijdje alles op mijn scherm opgenomen en deze flitsen zien voorbij komen.scherm.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan