ik kan geen paginanummers invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jose23

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Berichten
6
Hallo,

Ik heb een beetje een raar probleem waar tot nu toe nog niemand een oplossing voor heeft :(

Ik gebruik word 2007, en ik kan helaas geen paginanummers invoegen. Als ik naar invoegen ga, dan kan ik helemaal niks aanklikken, ik krijg alleen "selectie opslaan als nieuw paginanummer" te zien, maar ook daar kan ik niet op klikken.Bewerken, layout, header en footer enz kan ik wel op klikken maar het helpt niet, er word alsnog niks ingevoegd.

ik heb al via de microsoft website verschillende dingen geprobeerd, maar niks werkt. Ook al gecontroleerd of er bouwstenen of iets dergelijks uit staat, maar dat is ook niet het geval.

Vandaag maar microsoft er helemaal afgehaald en opnieuw geinstalleerd, maar dit helpt ook niet....
Iemand nog iedeen, want het is echt echt ECHT heel vervelend!!!
 
Welkom bij de Helpmij.

Ik geloof niet dat ik het probleem helemaal scherp zie?
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    50,4 KB · Weergaven: 499
Laatst bewerkt:
ok ik ben niet zooooo blond dat ik dat niet geprobeerd heb........haha

dat is dus het probleem, ik ga daarnaar toe (wat op je leuke plaatje te zien is) en daarna gebeurd er dus niks, ik kan nergens meer op klikken, of invoegen ......

normaal gesproken hoor je te kiezen enz, maar dat kan ik dus niet..

het ligt dus niet aan het feit dat ik het knopje "paginanummers invoegen" niet kan vinden :S
 
Kun je ook eens een soortgelijk plaatje van datzelfde leuke scherm van jou bijvoegen als je die optie hebt aangeklikt?
 
dit is het!

zoals je ziet, er staat dus alleen "selectie opslaan als nieuw paginanummer", maar dat is licht van kleur wat betekent dat ik ook dat niet kan aanklikken.

jose
 

Bijlagen

  • Afbeelding1.png
    Afbeelding1.png
    94 KB · Weergaven: 308
Er zijn wellicht geen invoegtoepassingen voor bouwstenen beschikbaar.
Als je alle ingebouwde ontwerpen in alle bouwsteengalerieën van Microsoft Office Word 2007 wilt weergeven, doe dan het volgende :

Klik op de Microsoft Office-knop en klik op Opties voor Word.
Klik op Invoegtoepassingen.
Selecteer Uitgeschakelde items in de lijst Beheren en klik vervolgens op Starten.
Klik achtereenvolgens op Bouwstenen.dotx en op Inschakelen.
Start Word opnieuw.
 
zoals ik in me eerste berichtje dus al had verteld, dat heb ik dus ook geprobeerd. er zijn geen bouwstenen uitgeschakeld, dus ik kan ook niks "aanzetten".

hier kan het dus ook niet aanliggen....:(

(alsnog wel bedankt voor alle hulp zover hoor!! ben heel blij dat iemand met me meedenkt!)
 

Bijlagen

  • Afbeelding2.jpg
    Afbeelding2.jpg
    99,3 KB · Weergaven: 212
Hij wordt toch wel interessant.................. want de "zoek de verschillen" hebben m.i. weinig met je probleem van doen.

Overigens, ik had de bouwstenen zin wel gelezen, maar was 'm al weer vergeten toen ik daarover later een reply typte, mijn excuses.
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    95,9 KB · Weergaven: 183
kopteksten, voetteksten en watermerken staan in dit lijstje wel bij de inactieve invoegtoepassingen.
Ik werk zelf niet met w2007, maar is er een mogeljikheid deze invoegtoepassingen aktief te maken ?
 
ja ik vind hetook een reuze interrressant, maar vooral ook heel vervelend probleem....... heb ook al het programma er volledig vanaf gehaald en opnieuw geinstalleerd, maar ook dat helpt niet. en op de microsoft website kan ik niks vinden...

achter kopteksten, voetteksten en watermerken staat "documentencontrole". volgens mij is dit ook gewoon actief, want ik kan niks anders instellen..


jose
 
Behoudens de invoegtoepassingen truuk kan ik helaas ook geen oplossingen vinden. Ik ben benieuwd of iemand dit probleem herkent en alsnog dé oplossing weet.
 
Laatst bewerkt:
dat wekt niet veel vertrouwen bij mij...maar goed we houden moed!

wie o wie kan mij helpen??
 
Je kunt waarschijnlijk in het invoegtoepassingenhulpscherm naar kopteksten, voetteksten en watermerken scrollen.
Je kunt dan de locatie van het bestand zien waar het om gaat.
Kijk of je dan iets met de rechtermuisknop kunt doen.
Zo niet. Controleer met de verkenner of het bestand op die lokatie wel aanwezig is; het kan ook zijn dat er in diezelfde map een kopie van dat bestand staat (meestal beginnenend met een tilde (~). Als je die kopie verwijdert kan dat al weer wat schelen.
 
Ik had de volgende oplossing gevonden

Methode 1: Een nieuwe versie van de sjabloon kopiëren
Als u een nieuwe versie van de sjabloon wilt kopiëren, gaat u als volgt te werk:

Opmerking Deze stappen gelden voor de Engelse versie van Word 2007 en verwijzen bovendien naar de taal-ID 1033. Voor andere talen wordt een andere taal-ID gebruikt.

1. Sluit Word 2007 af.
2. Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ "%userprofile%\Application Data\Microsoft\Document Bouwstenen\1033" en klik op OK.
3. Klik met de rechtermuisknop op Bouwstenen.dotx en klik op Naam wijzigen.
4. Wijzig de naam van het bestand in Bouwstenen.OUD.
5. Laat de map Document Bouwstenen\1033 open, klik op Start, klik op Uitvoeren, typ "%programfiles%\Microsoft Office\Office12\Document Parts\1033" en klik op OK.
6. Klik met de rechtermuisknop op Bouwstenen.dotx en klik op Kopiëren.
7. Sluit de map Document Parts\1033.
8. Klik in de map Document Bouwstenen\1033 op Bewerken en klik op Plakken. Er wordt een nieuw exemplaar van de sjabloon Bouwstenen.dotx naar de map gekopieerd.


Nu stond er bij mij geen map 1033 enkel een map 1043 , ik heb dus de map naam gewijzigd

Ik ken er ondertussen al iets meer van dus als dit niet werkt laat je het maar weten
 
Topic is twee jaar oud. Oude topics kicken is niet gewenst op Helpmij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan