IK kan niet in mijn Modem?Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

cvds

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2013
Berichten
7
Hallo allemaal!

Ik heb een abbonement van UPC Horizon. Sinds kort kan ik niet meer in mijn router/modem.
Heeft één van jullie een oplossing hoe ik wel in mijn router/modem kan komen en het op kan lossen?

PS: Ik had ook het probleem dat ik maar op 1 computer internet had en als ik op de andere ging kon hij niet op het internet. Ik had toen het modem gereset en toen kon ik weer met 2 computers erop.

Hier is een afbeelding van mijn IPconfig:IPCONFIG.png


EDIT: Ik heb een Cisco router.
 
Laatst bewerkt:
Jouw ip adres is een extern adres, dus of er zit geen router tussen of die staat in access point mode en in beide gevallen kan er maar 1 pc achter.
Meer kan alleen als je van UPC meer ip nrs krijgt, maar dat is privé niet gebruikelijk.
 
Bij mijn weten kun je alleen via de lan op de router komen, is het de Cisco EPC3925? met 192.168.100.1 kom je erop.(een onding overigens)
 
Bij mijn weten kun je alleen via de lan op de router komen, is het de Cisco EPC3925? met 192.168.100.1 kom je erop.(een onding overigens)

Ik zal het vanmiddag gelijk proberen! Maar weten en van jullie wat ik moet doen om hem weer goed te krijgen. Dat mijn iPhone erop kan xbox etc.
 
Je zou het modem terug naar fabriekinstellingen kunnen zetten. Meestal zit er een klein gaatje waar "reset"bij staat. Druk hier een aantal seconden op en wacht tot de lampjes van het modem uit gaan. Als het goed is gaat het modem nu weer naar de normale modus (NAT) waar ip adressen in de C Klasse (192.168.*.*) worden uitgedeeld. Als het goed is kun je nu ook weer met je Iphone en xbox erop.
 
Je zou het modem terug naar fabriekinstellingen kunnen zetten. Meestal zit er een klein gaatje waar "reset"bij staat. Druk hier een aantal seconden op en wacht tot de lampjes van het modem uit gaan. Als het goed is gaat het modem nu weer naar de normale modus (NAT) waar ip adressen in de C Klasse (192.168.*.*) worden uitgedeeld. Als het goed is kun je nu ook weer met je Iphone en xbox erop.

Dat heb ik al gedaan daarom snapte ik het niet. Maar weten jullie wat ik moet veranderen of zal ik een foto van de instellingen plaatsen als ik er eenmaal inkan?
 
Het IP dat je nu krijgt krijg je direct vanaf je ISP ( internet service provider )

Met andere woorden je Router of modem wordt omzeild en deze is niet goed ingesteld.
Hiervoor moet je bij je provider zijn zij moeten de instellingen in het modem programmeren.
Deze instellingen zijn verwijderd ?
Persoonlijk zal een cold reset of wat dan ook met de router geen zin hebben.

Neem contact op met je provider en laat een monteur langs komen. ( zorg dat hij/zij een nieuw modem voor de zekerheid bij heeft )
 
Bedankt allemaal hij doet het plots na een zoveelste reset!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan