Ik kan niet meer inloggen nadat ik Logon Loader gedownload heb

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopiejong

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2009
Berichten
8
Help,

ik heb gister een skin van windows 7 gedownload, met daar bij het programma logon loader. Ik snapte dit niet, en heb mijn computer afgesloten. Toen ik hem weer op wilde starten kwam er het icoon van de van windows 7, met links onder in beeld een venster van logon loader. hierin kon ik instellen welk login scherm ik wilde en etc. Ik kan nu helemaal niet meer in mijn computer, hij stopt voordat ik mijn wachtwoord in kan vullen. nu weet ik niet wat te doen, ik snap ook niet waar ik op moet klikken:confused: Ik gebruik Windows XP sp 2.
Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen.... Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
ok geen probleem.
waar heb je de skin vandaan?
Was mogelijk een neppe skin.

en overigens win7 heeft een lelijk design. maar goed das mijn mening :p

En even wat anders.
Het is zowiezo heel slim om van je bootscreen af te blijven.
Ik dacht ook even leuk te kunnen doen met bootscreens alleen dat vind windows niet zo leuk.
waarom weet ik niet want het gaat hier gewoon om een andere plaatje maar toch.
beter laten.

nogmaals hoe kom je aan die skin?
is even van belang om te weten
 
ok geen probleem.
waar heb je de skin vandaan?
Was mogelijk een neppe skin.

en overigens win7 heeft een lelijk design. maar goed das mijn mening :p

En even wat anders.
Het is zowiezo heel slim om van je bootscreen af te blijven.
Ik dacht ook even leuk te kunnen doen met bootscreens alleen dat vind windows niet zo leuk.
waarom weet ik niet want het gaat hier gewoon om een andere plaatje maar toch.
beter laten.

nogmaals hoe kom je aan die skin?
is even van belang om te weten

Bedankt voor je reactie. Het was de skin van http://www.blogsdna.com/1868/transform-windows-xp-to-windows-7-with-seven-skin-pack-20-ultimate.htm Ik had even de racties gekeken, en ik zag allemaal reacties van Great skin enzo, maar het was niet de skin, het was het programma " Logon Loader ". als ik opstart krijg ik het windows 7 icoon en er staat een venster van logon loader, waar ik bestanden kan aanklikken om mijn login scherm te kiezen. het was dus niet de skin zelf, want voordat ik logon loader gedownload had, kon ik nog opstarten.;)

Bedankt alvast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan