ingesloten geluidsbestanden PP

Status
Niet open voor verdere reacties.

nero38

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Berichten
20
Hallo,
Het lukt mij nog steeds niet mijn PPpresentatie-2007 met geluid per @mail te verstruren. De ontvanger hoort het muziek niet. Ik ben bij de site van Microsoft Office Oline gaan neuzen maar bent er niet wijzer van geworden. Ik heb naar het muziek bestand gekeken en ziet dat het een koppeling bestand betreft in de presentatie. En volgens mij moet het bestand een presentatie bestand zijn. Anders gaat de muziek niet mee in de presentatie als ik die per @mail vertuur. Waar heb ik een fout gemaakt en hoe moet ik het dan doen??
De dia's presentatie zien er goed uit als leek zijnde. Alleen die muziek, Help????
Bedankt,
nero38
 
Laatst bewerkt:
Als je muziekbestand een .mp3 of .wma is dan zou je eigenlijk het muziekbestand mee moeten doorsturen. Maar als je het muziekbestandje omzet naar een .wav bestand
dan moet je het muziekbestand niet mee doorsturen
 
Hallo,
Het lukt mij nog steeds niet mijn PPpresentatie-2007 met geluid per @mail te verstruren. De ontvanger hoort het muziek niet. Ik ben bij de site van Microsoft Office Oline gaan neuzen maar bent er niet wijzer van geworden. Ik heb naar het muziek bestand gekeken en ziet dat het een koppeling bestand betreft in de presentatie. En volgens mij moet het bestand een presentatie bestand zijn. Anders gaat de muziek niet mee in de presentatie als ik die per @mail vertuur. Waar heb ik een fout gemaakt en hoe moet ik het dan doen??
De dia's presentatie zien er goed uit als leek zijnde. Alleen die muziek, Help????
Bedankt,
nero38
 
Powerpoints doorsturen met muziek.

Ik ben onlangs begonnen met het maken van powerpoints. Ik wil er even bijvermelden dat ik werk met POWERPOINTS 2007 in WINDOWS VISTA. Het maken van de powerpoints lukt al aardig. Ik kan er ook muziek bijvoegen. Als test stuur ik dan die pp naar mezelf....alles is ok, ik hoor ook de muziek. Maar...als ik de pp doorstuur, hoort de ontvanger de muziek NIET. Ik weet echt niet hoe ik dit moet oplossen:confused:.
Ik hoop echt dat er iemand is die me in duidelijke taal, stap voor stap, kan uitleggen hoe ik dit voor mekaar kan krijgen.

Alvast bedankt,
Edrit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan