inhoud formulier na verzenden niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

bta

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2007
Berichten
188
Omdat we op kantoort zitten te emmeren met PHP-formulieren en afhankelijk zijn van één persoon die er vaak niet is, heb ik mijzelf tot doel gesteld om formulieren in Outlook (2003) te maken.
Ik heb een eerste opzetje gemaakt om te kijken of ik goed op weg ben, "gepubliceerd als" in de persoonlijke formulierenbibliotheek, opgevraagd in "nieuw", "formulier kiezen", dat lukt allemaal, deze wordt ook verstuurd, maar de inhoud is niet zichtbaar in het door de geadresseerde ontvangen bericht.
Het gekke is dat het printvoorbeeld van het te verzenden formulier wel de inhoud weergeeft.
Wat doe ik niet goed, iemand enig idee?
Bekijk bijlage outlookform.zip
 
Wordt dit formulier ook straks naar een "extern" adres gestuuurd (bijv. gmail, hotmail) ?
Dan gaat dit volgens mij niet werken.
Zowel de verzender als de ontvanger zullen toegang moeten hebben tot het formulier in de formulierenbibliotheek. Dus denk dat je eerst dit formulier moet verplaatsen naar een openbare formulierenbibliotheek. En vervolgens testen samen met een collega of ander e-mail adres binnen het kantoor.
 
Ok, daar heb ik wat aan. Wordt inderdaad alleen intern gebruikt.
Dus als ik het goed begrijp moeten dit soort zelfgemaakte formulieren in de "Standaard formulierenbibliotheek". Enig idee waar die standaard formulierenbibliotheek te vinden is?
 
In outlook Extra > Opties > Overige > Geavanceerde Opties > Aangepaste formulieren >
Formulieren beheren >
Je zou daar kunnen verwijzen naar openbare mappen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan