Installatie na Time machine loopt keer op keer vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Talitha

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2009
Berichten
9
Sinds een paar maanden heb ik een probleem met mijn systeem, met nog een onbekende oorzaak. Na een advies heb ik met Time Machine een reserve kopie gemaakt en opnieuw Leopard geinstalleerd. En daarna gewoon weer de reserve kopie teruggezet.
Helaas is het probleem nog steeds niet weg(dingen als systeemvoorkeuren die zichzelf afsluit etc.) en nu komt er nog eens bij dat alle updates die ik ooit gemaakt heb gewoon verdwenen zijn.
Nou, je zou zeggen voer een gehele systeem-update uit. Wat ik ook probeer te doen. Maar hier komt mijn nieuwste probleem. Ik voer hem uit, de computer herstart gewoon, begint met het configureren van de installatie en opeens blijft ie hangen. En dit houd gewoon uren aan.
Dus dat is leuk. Ik kan gewoon niks op dit moment.

Iemand een tip?
 
Talitha, ik probeer je tekst te lezen, maar die begrijp ik nu even niet.
Wat is je probleem? Wat voor iMac heb je.
Waar begon het probleem mee?

Groet, Peter
 
Heej Peter,

ik heb een Mac Book pro met Leopard. Het begon toen mn Mac bepaalde usb-apparaten niet meer herkende. Toen kon ik niet meer bij systeemvoorkeuren->bureaubladbeveiliging, die sloot zichzelf af. Volgens een paar personen moest ik mijn systeem opnieuw installeren, wat ik heb gedaan. Maar helaas blijft het probleem aanhouden.

Ik weet dat het vaag is :S maar bedankt iig voor je hulp
 
Heej Peter,

ik heb een Mac Book pro met Leopard. Het begon toen mn Mac bepaalde usb-apparaten niet meer herkende. Toen kon ik niet meer bij systeemvoorkeuren->bureaubladbeveiliging, die sloot zichzelf af. Volgens een paar personen moest ik mijn systeem opnieuw installeren, wat ik heb gedaan. Maar helaas blijft het probleem aanhouden.

Ik weet dat het vaag is :S maar bedankt iig voor je hulp

Het lijkt erop dat er iets op je logicboard stuk gegaan is. Stop de originele DVD erin, start op met D ingedrukt, dan doet ie een hardwaretest. Wellicht kan die iets vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan