Interne webcam doet het niet:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.

steven1992

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2008
Berichten
43
hallo helpmij'ers

sinds 1-2 maanden heb ik een laptop (met fabrieksgarantie) en mijn interne webcam doet het niet terwijl ik de driver installeerde:confused: hij zegt namelijk dat die er niet mee kan verbinden terwijl de webcam er is ingebouwd. mijn laptop is de: fujitsu siemens amilo sa 3650. de driver heb ik van de officiele site van fujitsu siemens gehaald. het kan zijn dat de driver niet goed is geinstalleerd, dat ga ik proberen als ik klaar ben met werken, maar waarschjnlijk zal dat niet helpen......
dat komt omdat ik het de 1e keer installeerde geen problemen had. dus weet iemand er een oplossing voor?:D

mvg,:thumb:

Steven
 
Staan er gele vraagtekens of uitroeptekens in apparaatbeheer?
 
geen idee.... maar als die er wel staan wat zou ik dan moeten doen? en apparaatbeheer staat in conifguratiescherm toch? want dat zou het wel eens kunnen zijn aangezien mijn laptop zo goed als nieuw is;)
ik kan nu niet kijken ik zit op mijn werk nu.

Steven
 
geen idee.... maar als die er wel staan wat zou ik dan moeten doen? en apparaatbeheer staat in conifguratiescherm toch? want dat zou het wel eens kunnen zijn aangezien mijn laptop zo goed als nieuw is;)
ik kan nu niet kijken ik zit op mijn werk nu.

Steven

Laat even weten dan wanneer je thuis bent eerst
 
ok ik heb gekeken en sorrey voor het late reageren. ik heb gekeken bij configuratiescherm en drukte op apparaatbeheer, maar ik zie gele uitroeptekens of vraagtekens. de driver heb ik ook opnieuw geinstalleerd maar geen verschil. hij zegt dat hij nog steeds niet kan verbinden met de webcam. ik neem mijn laptop morgen mee naar mijn werk en ik zal vragen of ik hem mag gebruiken:p. ik mag hem denk ik sowieso wel gebruiken in de pauze (denk ik)

maar graga instructies om het op te lossen graag, want ik erger me aan dingen die het niet doen en ik heb beetje gegoogled maar het was niet echt duidelijk. een andere driver heb ik niet kunnen vinden, omdat ik hem op de fujitsu siemens site kan downloaden en ik heb een andere logitech quickcam driver geprobeerd maar die zegt dat die het niet doet en die van fujtsu installeerd die gewoon,

alvast bedankt
 
nja in ieder geval ik heb het opgelost...... was echt stom maarja ik moest FN+F7 doen en dan activeer ik pas de webcam ik heb ff gezocht op google:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan