• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Invoer voor toeslagen per uur?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koosw

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2022
Berichten
5
Beste lezers,

Op tabblad 2, staat in de cel C4 een waarde, zodat de tijden op werkblad 1, met 15 minuten verhoogd worden.


Afbeelding1.png

Afbeelding2.png

Als ik op werkblad 1, de datum en tijd verander in cel B7, zijn de tijdwaardes in cel B8, B9 en verder niet juist meer. Waar kan ik dat aanpassen?

Afbeelding3.png

Alvast bedankt voor uw reacties.

Mvg Koos
 

Bijlagen

  • Dienstrooster Onderwijsassistenten 2022.xlsx
    61,1 KB · Weergaven: 28
Dankjewel voor je reactie Sylvester,

Als ik op werkblad 1, de datum en tijd verander in cel B7 (naar bv 2 februari 2022 08:00 uur), zijn de tijdwaardes in cel B8, B9 en verder niet juist meer. Waar kan ik dat aanpassen?

Ik heb geen idee waar het getal 4, op het 2e werkblad zijn gegevens vandaan haalt?
Het verspringen per 15 minuten is prima, alleen de begin- en eindtijd wil ik aanpassen.

Alvast dank voor je reactie!

Mvg Koos
 
Koos, in kolom B heb ik voor de eerste dag de tijden en de datums en de opmaak vereenvoudigd.
Namen gebruiken kan best wel een handig zijn, maar het moet geen obsessie worden.
als het bevalt kun je het naar de dagen er onder kopiëren.
 

Bijlagen

  • Dienstrooster Onderwijsassistenten 2022 svp.xlsx
    61,8 KB · Weergaven: 21
Beste Sylvester,

SUPER, hartelijk dank, dan ga ik het idd op deze manier invullen!
Heb jij misschien ook een antwoord op mijn andere vraag:

[h=1]Cellen koppelen aan een kleur?[/h]
Fijne avond en hartelijke groet,
Koos
 
dat kan met voorwaardelijke opmaak. maar dat maakt excel lanzaam.
optie 2 is met vba
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan