Ip camera

RICKVL

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2024
Berichten
9
help!wat doe ik verkeerd? mijn ip camera is via de Router verbonden met mijn laptop.maar ik krijg geen camera beelden.wat moet ik veranderen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tik in de adresbalk van je browser het IP adres van de camera in.
 
welk merk camera is het?
 
Het is handig om even duidelijk te vertellen wat je precies hebt, wat je precies doet, en wat er precies gebeurt. Nu is het echt kijken in glazen bollen.
 
@RICKVL
Ik mis nog wat antwoorden op mijn vragen.
 
@RICKVL is het de robot?
Zo nee geef dan iets meer informatie want met zoeken kom ik bij de robot uit.
Type van de ipcam zou zeer zeker helpen.
 
zie foto's.wat is het ip adres van deze camera?
 

Bijlagen

  • IMG_20240325_122110~2.jpg
    IMG_20240325_122110~2.jpg
    817,7 KB · Weergaven: 14
Staat er niks in de manual over hoe je dit kan opzoeken? Misschien met speciale software? En anders kan je ook in je router/modem kijken of die het IP-adres kan vinden?
 
De URL staat in je foto:
wbot18173.watch-bot.net
 
De foto met password verwijdert.
 
  • Leuk
Waarderingen: Aar
URL wbot18173.watch-bot.net. werkt niet.tenminste niet op mijn laptop.ik heb het met verschillende Browsers geprobeerd.mijn Router is een ASUS 4G-N12 wireless-N300
 
Staat er niks in de manual over hoe je dit kan opzoeken? Misschien met speciale software? En anders kan je ook in je router/modem kijken of die het IP-adres kan vinden?
heb je dit al gelezen?
Kijk anders eens met Advanced IP Scanner of je iets op je netwerk vindt?
 
Oeh, volgens mij is het een oud dingetje, als de manual nog spreekt over ActiveX wat al 11 jaar niet meer ondersteund wordt.
 
ik heb er verder niets bij .heb de camera gebruikt zo gekocht.verbonden via de Router naar de laptop (http://192.168.1.2) kan ik de camera opnieuw opstarten en naam en paswoord veranderen.maar ik krijg geen beeld.moet er misschien iets in activeX veranderd worden?
 
ActiveX is iets wat oud is en waar je niks meer aan hebt.
Bijzonder dat je iets gekocht hebt wat naar mijn idee al 10 jaar oud is en wat gebruikt maakt van oude technieken. Volgens mij is het zelfs een hassie-bassie goedkoop chinees dingetje. Ik hoop liever dat je er niet teveel voor betaald hebt.

maar wat zie je precies wel? Kan je een screenshot maken?
 
ja hij is zeker 10 jaar oud.maar er zijn nog echt heel veel mensen die ip cameras hebben van 10 jaar en zelfs veel ouder.WatchBot is echt wel een goed merk hoor.kijk naar de videos op youtube.
 
Maar het probleem is dat de webinterface behoorlijk verouderd zal zijn. Maar laat eens een screenshot zien?
 
Terug
Bovenaan Onderaan