Is deze gamepc goed voor de allernieuwste games(alles op super high)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchyz

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2012
Berichten
9
Hallo beste helpmij,

Ik heb een vraagje, ik ga dus bij gamepc.nl een pc kopen en je kan er een zelf samen stellen nu heb ik dit als specs en meer :

Cooler Master CM 690 II
600 Watt Cooler Master voeding
Intel Core i7 3770 3,4 GHz
Standaard koeling
Asus Moederbord P8H77-V LE
7.1 Geluidskaart
Corsair Vengeance 8GB DDR3-1600 Dual-Kit
500 GB SataIII Hardeschijf
DVD Brander Optical Disc Drive
nVidia GTX680 2GB
51-in-1 Cardreader
1Gbit netwerkkaart

Is dit een goede keuze die ik ga maken voor een gamepc? zo dat ik de nieuwste spellen kan spelen(battlefield 3 blackops 2 assassin creed 3 max payne 3 en veel meer) op de hoogste graphics? (ben niet zo slim met pc's :p )

Met vriendelijke groet,

Jeroen
 
Laatst bewerkt:
Als je echt alleen gaat gamen heb je niet zoveel aan de 3770. geluidskaart en netwerk zit al op je moederbord. Voor de rest kom je in ieder geval een heel eind volgens je eisen, maar is afhankelijk van of je 1/meerdere monitoren gebruikt en de resolutie daarvan.
 
Laatst bewerkt:
2560 of 1920 breedte? Voor de meeste games maakt het niet veel uit met een 680, maar extreme settings op 2560 gaat voor een aantal games net op het randje zijn. Maar goed er zullen altijd games uitkomen die eigenlijk net wat vooruit lopen. Voor het overgrote deel gaat een 680 voldoende zijn.
 
680 is zat. ik zou als ik jouw was alleen een wat grotere capaciteit voeding nemen. voor in de toekomst want de GTX 580 is al niet op zijn zachts gezegd super zuinig (200 watt volgens de specs. maar een beetje overklokken en je zit er al) en meestal zijn de wat duurdere voedingen betrouwbaarder en kun je langer van genieten. misschien zelfs in je volgende pc?
 
het is een speciale voeding die gelijkstaat aan een 800 watt normale voeding. Kijk

Deze 600W Cooler Master voeding heeft een 86% efficiëntie waardoor hij gelijk staat aan een 800W normale voeding zonder 80-plus-certificering.
 De voeding heeft niet alleen een enorm vermogen maar beschikt ook over diverse beveiligingen voor piekspanningen, kortsluiting etc.
 Deze voeding is in staat zware componenten stabiel en moeiteloos te voorzien van stroom.

heb net mijn pc'tje besteld.
 
mwah zo moet je het niet vergelijken verder is 86% efficiëntie ook niet zo uber hoog deze voeding is niet eens bronze gecertificeerd
pas als men 90% + efficiëntie heeft kun je echt gaan praten over een voeding die het veel beter doet met minder watts dan andere voedingen
80+ Gold en Platinum hebben we het dan over

verder heeft een normale voeding vaak slechte componenten die sneller kapot gaan bij hoger gebruik van watts/amps en ze generen meer hitte
dat telt ook mee met hoe goed een voeding is.

ik zeg niet dat de voeding slecht is maar zoals jij het plaatje nu schets is een beetje te...
 
Laatst bewerkt:
Ben het eens met Firest0rm een beetje voeding koop je voor 70 euro.
maar wie zegt eigenlijk dat een voeding maar 1 keer kan gebruikt worden in een pc
als je een voeding neemt van 800 tot 1000 watt (lijkt overkill) maar kan makkelijk 4 a 5 jaar mee
en een voeding presteert trouwens ook het beste op een belasting van 60%

Groet AsusUser
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan