Is het gebruik van Smileys mogelijk binnen Outlook 2007?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ropie58

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2006
Berichten
112
Beste mensen,

Voordat ik overstapte naar Microsoft Office 2007 plaatste ik bij mijn e-mail binnen Outlook vaak Smileys afkomstig van het (wellicht bij jullie bekende) programma
HTML:
Smileycentral.com
. Vooralsnog werkt dit (erg leuke!) programma, voor zover mij bekend, niet met Outlook 2007. Althans, ik zou niet weten hoe ik het binnen de menubalk van Outlook krijg geïnstalleerd, laat staan dat ik het ook werkend krijg. Toen Office 2007 nét uit was heb ik SmileyCentral benaderd en men zei mij toen dat "er aan gewerkt zou worden". Inmiddels zijn we geloof ik alweer een jaar verder... :(

Zijn jullie bekend met een alternatief programma dat wél met Outlook 2007 werkt waardoor er ook weer smileys in mijn e-mail kunnen worden geplaatst?

Ik zou het fijn vinden van jullie te horen.

Bij voorbaat dank voor jullie medewerking.

Groetjes,

Rob :D
 
Aangezien het gaat om een plug-in voor Outlook 2007, is deze vraag verplaatst naar Software > Microsoft Office > Outlook. :)
 
Ik heb me er een uur of 2 in verdiept, maar heb nérgens op het internet er iets over kunnen lezen. Ik nam aan dat je het zelf al geprobeerd hebt, dus dat hield me tegen om het zelf te proberen ;)
Andere plugins zullen er vast wel zijn, maar of die in 2007 werken??? Ik heb Incredimail gevonden, maar die is op zichzelf staand naar ik heb begrepen...
 
Ik heb me er een uur of 2 in verdiept, maar heb nérgens op het internet er iets over kunnen lezen. Ik nam aan dat je het zelf al geprobeerd hebt, dus dat hield me tegen om het zelf te proberen. Andere plugins zullen er vast wel zijn, maar of die in 2007 werken??? Ik heb Incredimail gevonden, maar die is op zichzelf staand naar ik heb begrepen...

In ieder geval dank voor je moeite!

Groetjes,

Rob
;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan