Is het mogelijk de inhoud van een volledig boek te vertalen uit het Engels?

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
2.049
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal

Bestaat er een mogelijkheid om een Engel/Amerikaans boek volledig electronisch te vertalen naar de Nederlandse taal (als particulier, ik heb geen Cloud)
Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Al eens ChatGPT geprobeerd? Geen idee of er een limiet zit aan de documentgrootte.
 
De mogelijkheid om te vertalen bestaat wel, maar de vraag is of het intelligent genoeg vertaald zal zijn. Er zijn genoeg woorden die meerdere andere betekenissen hebben, wat verwarring kan wekken.

Mijn idee is om eerst te zoeken naar een Nederlandse vertaling ervan. Of een ander boek te lezen.
 
Net geprobeerd. Heel boek (1238 pagina's) vindt hij toch wel wat veel. Je zou het in hoofstukken kunnen aanbieden
 
@Dukkel: Ga je nog vertellen wat de link is met Word? Want hoe ik ook zoek: ik zie 'm niet. Deze vraag heeft m.i. weinig met Microsoft Word te maken.
 
Verplaatst naar andere software.
 
Ik heb ook in Word geprobeerd de tekst van dat boekwerk te vertalen.
Maar dat lukte voor geen meter.
 
Windows 11 Complete Manual 2024.pdf om het naatje van de kous te weten te komen.
 
Is dit niet een alternatief?

Vraag me af of je een dergelijk boek werkelijk nodig hebt. Heel veel zit gewoon onder het zoekvak en instellingen en bij specifieke problemen gebruik je Google of leg je voor op Helpmij.nl
 
Laatst bewerkt:
Windows 11 Complete Manual 2024.pdf om het naatje van de kous te weten te komen.
Als je het naatje van de kous te weten wil komen, kun je élk boek lezen; dan weet je nog net zoveel van Windows als voordat je begon. Inderdaaad: dat is naatje :). Jij wilt waarschijnlijk het naadje van de kous weten ;).
 
Ja, excuses
 
No problemo. We maken allemaal wel eens een typefout :).
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan