ISO bestanden uitpakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr calluci

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2008
Berichten
74
Hallo.

Ik heb een films gedownload in iso formaat.
Voorheen had ik Isobuster en werkte perfect (maar door nieuwe installatie van mijn systeem ben ik die kwijt)

Nu heb ik verschillende forums doorgelezen opzoek naar een goed programma.

Isobuster: als ik hier een iso bestand wil uitpakken zegt hij dat dit niet kan in een niet-geregistreerde versie
Alcohol 52%: daar heb ik alles ingesteld, klik op 'image wizard maken' en dan gaat hij een image maken van m'n harde schijf :confused:
Deamon tools: als ik het betreffende bestand met dit programma uit wil pakken (burn image) dan pakt hij een virtuele schijf die helemaal niet is aangesloten. Ik wil hem uitpakken in dezelfde map als het iso-bestand staat.

Ik ben een leek wat dat betreft.
Is er iemand die me kan vertellen hoe ik simpel een iso bestand kan converteren naar Video-ts op dezelfde schijf.

Alvast bedankt voor de reactie
 
nee, als ik het bestand erin sleep en klik op 'uitpakken' dan gaat hij naar de onderliggende map, en daar stat dus niks in.
Dus nee, winrar pakt geen iso bestanden uit (bij mij niet in ieder geval)
 
Goedemiddag,

Ik ben het met Bertus eens winrar zou iso bestanden moeten uitpakken.
 
als ik in winrar bv klik op 'uitpakken zonder bevestiging' dan gebeurd er niks, en als ik er dubbel op klik wordt er een nieuwe map geopend waar niets in staat
 
als ik in winrar bv klik op 'uitpakken zonder bevestiging' dan gebeurd er niks, en als ik er dubbel op klik wordt er een nieuwe map geopend waar niets in staat

even winrar deinstalleren en opnieuw downloaden & installeren van de winrar website (winrar.nl)
 
even winrar deinstalleren en opnieuw downloaden & installeren van de winrar website (winrar.nl)

Gedaan: iso bestand aangezet (stond niet automatisch aangevinkt). Vervolgens iso bestand (van 7 GB) in winrar geimporteerd. Alleen dan loopt winrar vast. Aantal keer geprobeerd, steeds vastlopers
 
Gedaan: iso bestand aangezet (stond niet automatisch aangevinkt). Vervolgens iso bestand (van 7 GB) in winrar geimporteerd. Alleen dan loopt winrar vast. Aantal keer geprobeerd, steeds vastlopers

Ik begrijp dus dat je een ISO heb gedownload om die vervolgens op een DVDtje te branden zodat je de film kan bekijken op de DVD speler?

Want dan zijn er verschillende mogelijkheden, waaronder Nero. (betaald), of ImgBurn, wat gratis is, maar ik weet niet zeker of het correct werkt, gewoon uitproberen zou ik zeggen :D
 
Ik begrijp dus dat je een ISO heb gedownload om die vervolgens op een DVDtje te branden zodat je de film kan bekijken op de DVD speler?

Ik heb inderdaad een iso (film) gedownload. Deze wil ik in dezelfde map als waar nu het iso bestand staat uitpakken naar een video ts bestand, of iets dergelijks (in ieder geval dat ik het op mijn media box of desnoods op mijn computer af kan spelen).

Ik wil het bestand niet branden naar een dvd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan