ISO bestanden uitpakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr calluci

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2008
Berichten
74
Hallo.

Ik heb een films gedownload in iso formaat.
Voorheen had ik Isobuster en werkte perfect (maar door nieuwe installatie van mijn systeem ben ik die kwijt)

Nu heb ik verschillende forums doorgelezen opzoek naar een goed programma.

Isobuster: als ik hier een iso bestand wil uitpakken zegt hij dat dit niet kan in een niet-geregistreerde versie
Alcohol 52%: daar heb ik alles ingesteld, klik op 'image wizard maken' en dan gaat hij een image maken van m'n harde schijf :confused:
Deamon tools: als ik het betreffende bestand met dit programma uit wil pakken (burn image) dan pakt hij een virtuele schijf die helemaal niet is aangesloten. Ik wil hem uitpakken in dezelfde map als het iso-bestand staat.

Ik ben een leek wat dat betreft.
Is er iemand die me kan vertellen hoe ik simpel een iso bestand kan converteren naar Video-ts op dezelfde schijf.

Alvast bedankt voor de reactie
 
nee, als ik het bestand erin sleep en klik op 'uitpakken' dan gaat hij naar de onderliggende map, en daar stat dus niks in.
Dus nee, winrar pakt geen iso bestanden uit (bij mij niet in ieder geval)
 
Goedemiddag,

Ik ben het met Bertus eens winrar zou iso bestanden moeten uitpakken.
 
als ik in winrar bv klik op 'uitpakken zonder bevestiging' dan gebeurd er niks, en als ik er dubbel op klik wordt er een nieuwe map geopend waar niets in staat
 
als ik in winrar bv klik op 'uitpakken zonder bevestiging' dan gebeurd er niks, en als ik er dubbel op klik wordt er een nieuwe map geopend waar niets in staat

even winrar deinstalleren en opnieuw downloaden & installeren van de winrar website (winrar.nl)
 
even winrar deinstalleren en opnieuw downloaden & installeren van de winrar website (winrar.nl)