ISO op USB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorick1989

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Berichten
293
Hey,

Ik heb al wel een aantal resultaten gevonden om een ISO op USB te zetten maar deze werken allemaal niet! Het ene programma is voor de mac de ander werken niet of is alleen voor Windows installatie ISO's... Ik wil dus een goed DISK check programma installeren op mijn USB die bootable is! Is hier een programma voor die wel werkt of kan ik mijn iso met een programma kopieren op mijn usb stick? Dit zal mij een hoop DVD's schelen omdat veel programma's kleiner zijn dan 700 MB en om cds aan te schaffen om het zelf uit te proberen welk programma werkt... nee dat is niks!

(Heeft iemand trouwens een goed programma om mijn hardeschijf te testen op beschadiging?)

Alvast bedankt!

MVG,
Yorick
 
Hallo,


als je een iso wil testen kan je die toch mounten met bv.daemon tools of begrijp ik je verkeerd??




groeten Jan
 
Gewoon de ISO kopieren en plakken, moeilijker is het niet
 
Hallo,


als je een iso wil testen kan je die toch mounten met bv.daemon tools of begrijp ik je verkeerd??




groeten Jan

Ja maar je kunt niet vanaf een gemounte dvd-speler booten, dit kan alleen in windows zelf en niet bij het opstarten! Ik wil namelijk een opstart-usb hebben om mijn hdd te checken op fouten!

grtz
 
Een usb-stick is niet hetzelfde als een CD/DVD recordable.
Vandaar dat het (bijv.) niet mogelijk is om zonder speciale handelingen een XP/Vista/W7 installatie te doen vanaf memory-stick.

M.b.t. opstartbare USB stick met hulpmiddelen: Kijk naar Hiren's Boot CD. Instructies hoe die op een USB stick onder te brengen: hier

Succes,

Tijs.
 
Via deze link kan je software afhalen al naar gelang het merk van je hd,die op een cd branden en testen.
ùOp die manier hoef je niet meer te twijfelen en te testen of het wel goede test-software is.



Succes
 
Effe ter aanvulling::



HDD REGENERATOR is ook ZEER goed om je hd te herstellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan