ISO opstarten...langzaam!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scary

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Berichten
344
hallo allemaal,

Hier mijn probleem. Ik heb nero 7 Ultra Edition. Hij werkt helemaal perfect alleen als ik een ISO-bestand aanklik dan blijft dat opstartscherm met "Naar apparaten zoeken" gewoon 5 à 10 minuten zo staan. Daarna kan ik hem dan eindelijk branden.

Als ik gewoon Nero burning rom aanklik is er helemaal geen probleem, dan is die zo opgestart. Het is alleen als ik een ISO bestand aanklik.

Mijn processor draait niet heel de tijd op 100% en mijn Ram is ook nog lang niet vol

P4 2,8Ghz
1024MB Ram

Ik kan nog wel msn-en ofsow maar het duurt wel even voordat het gespreksvenster tevoorschijn komt. Dan gaat het wel, ook al moet ik ze heel de tijd verslepen omdat dat eritante Nero in het midden van je scherm staat.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

P.S. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd.

M.V.G Scary.
 
Heb je de nieuwe updates nero al binnen gehaald, anders moet je toch spyware of virus kontroleren ik vind dat toch erg traag..
 
Ik zal is even scannen op spyware/virussen daarna laat ik wel even horen wat het is geworden
 
te werk in Nero??

ik druk het ISO bestand aan en (eindelijk :( ) na een paar minuten kan ik op branden klikken...
 
Dus even voor alle duidelijkheid:

Je opent Nero, kiest daarna voor CD of DVD, daarna voor branden image-bestand, dan slecteer je het bestand en dan ga je branden?
 
Dus even voor alle duidelijkheid:

Je opent Nero, kiest daarna voor CD of DVD, daarna voor branden image-bestand, dan slecteer je het bestand en dan ga je branden?

Probeer het eens op bovenstaande manier...
 
:D hee JA!!


Dankjwel man..nu kan ik binnen 2sec op branden klikke :cool:
 
:thumb: :thumb:

Zet ook je vraag even op "Opgelost"!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan