iso programma's werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

WS1

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2010
Berichten
23
goedendag,

ik heb meerdere iso programma's geprobeerd maar ze werken allemaal niet want ze zeggen dat ik contact moet opnemen voor dat de instalatie is begonnen kan iemand mij helpen?
ik heb geprobeerd:
deamontools en alcohol 120
(dit probleem kwam na dat er een nep virus was van een nepvirusscanner, die ik zelf heb verwijderd)

mgv,
ws1
 
bedankt deze installatie werkt maar hoe kan ik nu zo'n iso bestand afspelen?
 
Rechtermuis op het te openen .iso bestand. Daarna openen met... en dan zoeken naar MagicISO en die gebruiken voor te openen en evt. als standaard gebruiken.
 
@IvoGer:

Mounten heeft zijn voordelen. Je kunt dan direct een spel/programma installeren, anders moet je de ISO eerst uitpakken.

deamontools en alcohol 120
(dit probleem kwam na dat er een nep virus was van een nepvirusscanner, die ik zelf heb verwijderd)

Wellicht heb je problemen met de SPTD driver die met deze programma's komt. Deze driver is geen virus en is noodzakelijk om A120% en DT goed te laten werken.

Je kunt proberen om eerst de SPTD drivers te installeren voordat je DT of A120% installeert. De drivers zijn hier los te downloaden:

http://www.duplexsecure.com

DAEMON Tools v3.47 is de laatste versie die zonder de SPTD driver werkt en is hier te downloaden:

http://www.disc-tools.com/download/daemon347

Andere gratis alternatieven:

MagicDisc
Virtual CloneDrive
 
Laatst bewerkt:
@M4RC0

Dit weet ik. Ik gebruik zelf ook Alcohol 120%. Maar het leek erop dat WS1 problemen had met deze "virtual drive based" applicaties.
 
Maar het leek erop dat WS1 problemen had met deze "virtual drive based" applicaties.

Dat dacht ik ook, vandaar dat ik links naar andere programma's voor virtuele schijven heb gegeven die geen gebruik maken van de SPTD driver.

MagicISO is inderdaad een goed alternatief mocht het de TS niet lukken om een virtuele schijf aan te maken.
 
Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt voor jullie reacties ik pak nu eers al die iso bestanden uit en dan druk ik op de SETUP en dan installeert hij het dus het werkt nu super heel erg bedankt allemaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan