Java vastloper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijkt wel steeds beroerder te gaan lopen. Java loopt nu eigenlijk per direct vast.

Ik heb wel meerdere andere zaken geprobeerd. Java en m'n videokaart opnieuw geinstalleerd.
Maar die videokaart heb ik laten installeren via "autodetect AMD driver"van ATI.(hij staat nu bij apparaatbeheer als de "HD 4800 series". Alleen bij beeldscherminstellingen is de resolutie maximaal 1024x768 wat me doet twijfelen of ik wel de juiste driver te pakken heb.
M'n grafische kaart is de ATI Radeon HD 4870.
 
Ik ben volledig geupdate met alles volgens mij.

Ik ben verder gaan kijken omdat het java-vastloop-probleem, maar niet weg wil gaan.
2 dingen waar ik m'n vraagtekens bij heb. misschien dat er hierdoor bij iemand een lichtje gaat branden waar het aan zou kunnen liggen.

Punt 1 : Als ik de onderstaande link open in IE8 en vervolgens op de link van "gitaarklas" klik dan opent er niks. Open ik dezelfde link in Firefox dan opent deze wel op de pagina gewoon wat er hoort te openen.
http://www.centrumvoordekunstenbeverwijk.nl/centrum/category/muziek#5035/gitaar-2

Punt 2 : Als ik bij taakbeheer naar Processen kijk dan staat er sowieso een aantal zaken dubbel erop, maar de topper is de "svchost.exe" die er 13x instaat. Klopt dit wel ?

Thnx !
 
Oke, allereerst punt 1. Kan wel een hoop gaan typen, maar wellicht kun je overwegen om internet explorer even opnieuw in te stellen.

Ik kan wel bij gitaarles komen met IE. Klik hier

En hier de uitleg over exe.host en nog meer over taakbeheer. Klik
 
Afgelopen dagen weer van alles geprobeerd maar t wil gewoon niet lijkt wel..

Alles is up-to-date. En java loopt zowel in Explorer als in Firefox direct vast dus ik vermoed ook niet dat het aan de browser ligt.

Nog iemand een idee ?
 
Geen idee meer maar test het hier heb je hem. Klik

Te gek dat niets het doet. Iets is er mis maar krijg er vanaf deze kant niet de vinger op de zere plek leggen. :confused::evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan