• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Jump List layout

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans kooijman

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Berichten
517
Hi,

Ik heb Windows 8 op Windows met Microsoft Office 2010.

Voor Excel heb ik een jump list met 30 items aangemaakt, maar op mijn 15 inch beeldscherm zijn de bovenste items
in de jump list niet te zien (lopen aan de bovenkant van mijn scherm af).

Ik kan niet op de randen van de jumplist klikken om het geheel naar beneden te trekken.

Kan ik de jump list layout op een of andere manier aanpassen (bv 2 kolommen i.p.v. 1 kolom) of weet iemand
een oplossing om toch de bovenste vastgepinde items te zien (zonder minder dan 30 items in te stellen....).

Dank,
Frans
 
VenA:
In Windows 8 is een "jump list" een lijst van recent gebruikte documenten per applicatie. Die kan je openen door met de rechter muisknop te klikken op het icoon van het betreffende programma in de taakbalk.
 
Laatst bewerkt:
@edmoor,

Dank je.

Ik ben een Win7 gebruiker en blijf ik denk ik ook tot Win35 er is.:d
 
Dat moet je uiteraard helemaal zelf weten. Ik gaf alleen antwoord op je vraag ;)
Daarnaast ben ik van mening dat Windows 8 beter is dan 7. Zelf gebruik ik inmiddels ook Windows 10 en dat bevalt prima :)
 
Leuke discussie, maar we dwalen af. Weet iemand een oplossing voor mijn vraag over de jump list?

Dank, Frans
 
Ik heb er wel voor je naar gekeken maar weet er zo ook geen oplossing voor helaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan