Kader in het midden van beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bluesman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 dec 2015
Berichten
2
Hallo, er verschijnt op het beeldscherm van onze pc sinds enkele dagen een grijs rechthoekig kadertje. Daarop is het teken van een luidspreker te zien, een rode balk en de vermelding: VOLUME 100%. Dat probleempje is ontstaan na het bekijken van een videoclipje op facebook. Ik weet niet of dat er echt mee te maken heeft, maar denk het. Dit kadertje verdwijnt soms voor een kort tijdje en is er dan plots weer. Heb het hele systeem laten scannen, maar er wordt niets gevonden. Als het kadertje er is, kun je het scherm ook niet helemaal afsluiten. Het blijft dan op standby. Is het toch een virus, is er een conflict ontstaan, of scheelt er wat met het beeldscherm zelf? Voor de rest functioneert alles opperbest. Commando's met de muis, achter deze kader reageren normaal. Het beeldscherm is een: ACER MONITOR AL1717. De pc loopt op Windows 10, zonder probleem.
Graag had ik geweten wat ik nog kan doen om dit op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Etienne
 
Hallo, Bij fouten in het beeldscherm-menu help het vaak om de monitor een paar minuten van de spanning te halen. Druk anders op de knopjes om het volume naar boven en beneden bij te stellen.
 
Staat je PC in Windows 10 misschien ingesteld op Tablet mode?

Tablet.JPG
 
Bedankt voor de info. Ik hou het in 't oog. Op dit moment is dat kadertje weer verdwenen, zoals nog al gebeurde. Hopelijk blijft het nu weg. Ik hou je op de hoogte.

Staat je PC in Windows 10 misschien ingesteld op Tablet mode?

Bekijk bijlage 254921
Hallo Edmoor, neen het scherm staat normaal ingesteld voor pc.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan