Kan account niet wegkrijgen uit scherm van offcie 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterVeen

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2001
Berichten
199
Hallo,

Ik heb een account aangemaakt en dat leek ok totdat ik mijn andere E-mail accounts had toegevoegd. Er is blijkbaar iets misgegaan met het invullen van de servers van mijn eerste account. Want nu komt ALLE E-mail op dat eerste (Gmail) account binnen.

Ik heb nu alle accounts weggehaald binnen Outlook en heb de eerste (Gmail) weer geïnstalleerd.

Maar ik krijg die "oude" Gmail met geen mogelijkheid weer weg. Hij blijft gewoon staan in het scherm. Ik heb alles geprobeerd: profiel verwijderen en nieuw aanmaken, .PST bestand weghalen, in die map alles weghalen en de boel weer opnieuw inrichten maar ik krijg hem niet weg.

Dus wat moet ik doen? Zo moeilijk moet het toch niet zijn? Register?
Alvast bedankt.:evil:
 
TIP:
Nieuwe Outlook PST maken en die al standaard instellen dan de oude verwijderen en de accounts opnieuw toevoegen.
 
Nou het is me een gedoe hoor. Ik heb een nieuw .PST bestand aangemaakt en de oude verwijderd maar dan gaat Outlook vragen waar is het .PST bestand #.... gebleven. Dit venster uitgeklikt en Outlook opnieuw opgestart. Het maakt niets uit. De 'oude' Gmail is er nog steeds.

Sterker nog. Na veel dit geprobeerd te hebben heb ik de Office weggehaald, het register ook bewerkt en Office opnieuw geïnstalleerd. Nog steeds 2 Gmail accounts. Volgens mij zit het ergens in het register waar je niet zomaar bijkomt.

Enfin, ik laat het maar zo. Ik heb al mijn E-mail accounts er op staan maar 1 dubbel maar dat moet dan maar.

Misschien is er toch nog iemand die van de hoed en de rand weet. Ik hoor het graag.:confused:
 
Zo gaat het: ik gebruik soms engelse uitdrukkingen omdat ik alles in het engels doe.

Ga eerst naar user accounts.
Ga naar naar user accounts and family software
Onderin staat E-mail, klik hierop.
Dan ga naar profielen en daarna naar eigenschappen. Dan naar E-mail accounts.

Daar zie je jouw account(s).

Klik op een die je wilt verwijderen en klik 'verwijder'
Klik sluiten en klik dan nog een keer op het scherm wat dan verschijnt op OK en dan is hij weg als je opnieuw opstart.
Succes:d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan