Kan agenda niet publiceren - account wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

RenaatS

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2012
Berichten
3
Ik gebruik: Win7 - Outlook 2010 - zonder Exchange - gewoon op POP3 accounts ingesteld

Als ik mijn agenda wil publiceren naar Office.com krijg ik sinds vorige week onderstaande foutmelding alhoewel er niets veranderd is aan mijn WindowsLive account en het altijd prima gewerkt heeft.

Fout Outlook.png

Tekst van bovenstaande image is:
Kan agenda niet upoaden. Aanmelden is mislukt.
Als u het wachtwoord voor uw Windows Live-ID account bent vergeten, kunt u overschakelen naar een ander Windows Live ID-account. Klik hiertoe op het tabblad Bestand en klik op het tabblad Info op Accountinstellingen. Klik vervolgens op het tabblad Gepubliceerde agenda's en klik op Account wijzigen.


Omdat er geen andere mogelijkheid lijkt te zijn heb ik maar de instructie gevolgd en getracht de accountinstellingen aan te passen. Maar daar geraak ik dan weer geen stap verder want als ik dat doe krijg ik eerst een scherm met onzinnige uitleg over het feit dat ik moet aanloggen met een WindowsLiveID en onderaan een knop om aan te melden.

FoutOutlook2.png

Als ik daar op aanmelden klik, doet ie een tijdje niets waarna de boodschap verschijnt

FoutOutlook3.png


Tekst van bovenstaande image is:
Aanmelden
Er is een fout opgetreden waardoor we je nu niet kunnen aanmelden. Probeer het later opnieuw.


Ik heb bovenstaande al minstens 20 keer geprobeerd, op verschillende tijdstippen gespreid over drie dagen, maar dezelfde fout blijft terugkomen. 1 keer heeft ie mijn Windows Live Account naam laten zien met als vraag om het wachtwoord in te voeren. Maar ook na het invoeren van het juiste paswoord (driedubbel gecontroleerd door direct aan te melden op Windows Live) verscheen opnieuw net dezelfde foutmelding.

Het enige wat ik dan nog kan doen is dat venster afsluiten waarna de boodschap verschijnt:

FoutOutlook4.png


Tekst van bovenstaande image is:
Wijziging van uw publicatieaccount is mislukt. Probeer het later opnieuw.


Waarna ik nog steeds geen werkend Windows Live account gekoppeld heb aan mijn Outlook en nog steeds niet kan publiceren.

Ik heb inmiddels al getracht om een nieuw WindowsLiveAccount te registreren (optie in het scherm waar ik mijn kan aanmelden - 2e screenshot), maar dat werkt ook niet.

Kan iemand mij hiermee helpen? Doe ik iets fout? Of hoe kan ik dit oplossen? Ik heb elders in dit forum wel een topic gevonden van iemand die een gelijkaardig probleem had, maar die had het opgelost door over te schakelen op Google Apps Sync for Microsoft Outlook. Misschien ben ik ouderwets, maar ik zou graag gewoon binnen de Office familie blijven, dan hoef ik ook niet in te boeten op allerlei functies in Outlook (want dat is blijkbaar de consequentie van het gebruik van Google Sync)

Graag dus jullie suggesties wat ik kan doen want deze functie is voor mij erg belangrijk in de samenwerking met mijn team.

Alvast bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan