kan bitdefender derglijk probleem veroorzaken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
382
Het is een beetje moeilijk om gedetailleerd uit te leggen wat er gebeurd is .In elk geval meen ik dat na installate en runnen van Bitdefender antivirus mijn connectie met internet verbroken is en precies niet meer te herstellen. ik was ten zeerste verwonderd van dergelijk resultaatWij hebben al over een groot gebied gesurfd en enkel gevonden dat er iets aan de hand is geweest met Bitdefender voor MacOS met ventura Commentaar over het probleem waarop ik nu mede opgeschept zit NIKS

Ik sluit natuurlijk niet uit dat de oorzaak iets anders is. Maar ik zi ttot over mijn hoofd in de problemen.Ik zou het graag zo snel als mogelijk
opgelost zien

Virussen en malware sluit ik niet uit . Maar mijn zonen grote vijanden van al dit soort programma' adviseren mij dergelijke programm's te mijden


Met dank en een rustige warme avond


Audass
 
en wat is nu de vraag ?
 
Geen Internet meer, ja begrijpelijk.

Heeft u het programma gedownload van een site van derden en waarbij je eerst een klein .exe bestand krijgt waarmee je de download kan voltooien? Dan kunnen ze je wel van alles laten installeren.

Naar een mogelijke oplossing. Maak gebruik van een systeemherstelpunt, tenminste wanneer u daar bij systeemherstel ruimte op de schijf voor heeft gereserveerd en dat dan staat ingeschakeld. Hoe het bij Mac gaat dat weet ik niet. Kan alleen voor Windows spreken.

Maakt het verschil wanneer u zonder add-ons en extensies van de browser op Internet gaat? Vaak zitten daar de problemen. Bitdefender en/of Ventura zullen wel van deze extensies hebben. Browsers hebben daartoe veilige modus en incognito mogelijkheden bij de instellingen.

Kijk naar welke programma's er na de-installatie van deze programma's nog met de computer opstarten.

Sluit de computer een keer helemaal af, niet in slaapstand.
 
kan bitdefender dergelijk probleem veroorzaken

vraag opgelost

audass
 
Wat was het probleem en hoe heb je het opgelost?
 
Meestal is de bron van dit soort problemen verschillende soorten add-ons voor de webbrowser die we installeren. Ik gebruik Bitdefender al vele jaren op MacOSX en ik heb nog nooit dit soort problemen gehad, en dat komt waarschijnlijk door aan het feit dat ik vrijwel geen add-ons voor Safari heb geïnstalleerd, afgezien van de Bitdefender-firewall. Ik denk dat het de moeite waard is om dit eens te bekijken tijdens een kale installatie van Safari.
 
En welke alternatieven hebben we?
Norton? (vertraagt ​​het systeem vreselijk)
Kaspersky? (Russische software die, zoals de media schreven, werd gebruikt om gegevens te stelen...)
Mcafee? (Ik heb het persoonlijk vele jaren gebruikt en de detectie van bedreigingen was redelijk gemiddeld)


Tot nu toe werkte bitdefender het beste voor mij, het belastte het systeem niet te veel, vooral onder Windows, het detecteerde veel bedreigingen en virussen op mijn andere computers. Ik heb hierdoor nooit problemen opgemerkt met het gebrek aan beschikbaarheid van websites.
 
Om te beginnen wil ik u zegggen dat Mac gebruik. Minder programma's als voor office

Muijn zonen raden mij altijd af dergelijke programma's te gebruiken : het zijn black boxes


Elk programma heeft zijn nadelen : heb je al colombo cleaner geprobeerd.

Mvg

Audass
 
Tot nu toe werkte bitdefender het beste voor mij, het belastte het systeem niet te veel, vooral onder Windows
Deze virusscanner werkt al jaren goed, in detectie en in snelheid. Alternatief, bij Windows, is de ingebouwde virusscanner, werkt ook al jaren goed en is ook lekker snel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan