kan dit wel ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omegasoft

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2009
Berichten
6
Hallo allemaal , ik ben relatief nieuw hier op dit forum en ik heb een paar vragen/problemen ...
Mijn systeem : shuttle X sn45g / 2 gig. ram / athlon 3200+ 2.2 ghz / asus ati HD 3450 512mb
AGP , ook heb ik alle laatste drivers geinstalt.
Ik heb op deze pc windows 7 draaien en ik moet zeggen dat alles perfect werkt , ook heel mooi die win 7 .
Als ik een spel wil draaien dan start hij op en vroeger of later breekt hij dan af in het spel , dat kan zijn in het menu maar ook als het spel wil beginnen ... hij geeft aan dat hij naar een oplossing zoekt ...
Ik begin mij langzaam af te vragen of ik op mijn pc wel onder win 7 kan gamen ?
Kan win 7 wel met een AGP graf. kaart overweg ?
Ik ben ten einde raad , ik heb de pc al laten nakijken maar alles was goed .
Moeten er soms nog patches/update's uitkomen voor win 7 die dit gaan verhelpen ?
C&C generals e.d. draait hij wel af zonder problemen maar als ik b.v. company of heroes wil draaien dan komt ie er niet echt uit ... ?!!

GreetZ ...
 
als je rechtermuisknop op het opstart pictogrammetje van het spel dat je wilt spelen doet en dan eigenschappen en dan compatibiliteit en dan kun je volgens mij aanklikken dat ie in windows xp of een andere vorige verzie van windows moet afspelen! probeer maar is:)
 
Dank voor je snelle reactie ... ik had die tip van jou al zelf eerder uit geprobeerd ... helaas geen resultaat ... :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan